Joe Klein: "Děsí mě půlmiliarda uživatelů na Facebooku."

11. 3. 2010 | ILE
"Pokud bych měl vytipovat největšího rivala na trhu, určitě by to byl Facebook," nechal se slyšet prezident CNN Jon Klein v rozhovoru pro časopis Busiess Week. Důvod je podle Kleina evidentní. CNN dlouhodobě usiluje o posílení a udržení pozice nejdůvěryhodnějšího informačního zdroje na globálním mediálním trhu, více než půlmiliarda uživatelů Facebooku naznačuje, že to pro ně není důležité.

 

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

"Pokud bych měl vytipovat největšího rivala na trhu, určitě by to byl Facebook," nechal se slyšet prezident CNN Jon Klein v rozhovoru pro časopis Busiess Week. Důvod je podle Kleina evidentní. CNN dlouhodobě usiluje o posílení a udržení pozice nejdůvěryhodnějšího informačního zdroje na globálním mediálním trhu, více než půlmiliarda uživatelů Facebooku naznačuje, že to pro ně není důležité.
"Ti lidé (na Facebooku) jsou mnohem více otevřeni zprávám, které knim doputují zprostředkovaně, pomocí jejich přátel," uvedl Klein. "Je tedy zjevné, proč se bojím více té půlmiliardy na Facebooku než dvou milonů diváků Foxu."
Podle Kleina je ovšem role hodnověrného média starého typu se sociálními sítěmi špatně slučitelná. Facebook utváří obsah způsobem sobě vlastním, může jej zviditelnit, ale také zcela zničit. Jedním ze způsobů, jak navodit ideální stav koexistence je pak větší akcentace prvků občasnké žurnalistiky.

Štítky dokumentu: Facebook

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: