KitKat v Japonsku mění u velkých balení plast za papír. Máte si z něj poskládat origami

14. 11. 2019 | Petr Michl
Obal z čokolády nemusí být jen přítěží pro planetu. V Japonsku platí: dej si pauzu, dej si Kit Kat, slož origami jeřába.

 

Značka KitKat je o něco zelenější. Ne, že by to znělo u čokoládové tyčinky tak lákavě. Vztahuje se to ovšem jen na její obal a jde o další příklad toho, jak se její mateřská společnosti Nestlé snaží přicházet s více environmentálními řešeními.

Od začátku září byl v Japonsku nahrazen lesklý plastový obal matným papírem u 5 větších produktů. Linie uvnitř obalu by pak měly zákazníkům asistovat při snaze složit origami. Když už tedy někdo bude následovat slogan „Dej si pauz, dej si Kitkat“, bude moci navýšit její relaxační potenciál také složením papírového jeřába či žirafy.

Dle Nestlé může tento krok snížit plastovou zátěž až o 380 tun. Je to ale jen jeden z mnoha nutných kroků, k naplnění jejího závazku učinit všechny své obaly recyklovatelné nebo znovu použitelné.



Zdroje: KitKat Japan, Insider

Štítky dokumentu: Budování značky Podpora prodeje
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.