Kočka, co si myslí, že je pes, opět září v reklamě na Chevrolet

3. 2. 2022 | Petr Michl
Při natáčení tohoto spotu bylo využito 9 koček, aby hrály jednoho kocoura s náturou psa. Pokračování letního virálu je i ve své zimní variantě neodolatelné.

 

Pamatuje si na televizní spot s „Bóbikem“? Legendární česká reklama z 90. let se zapsala hluboko do paměti diváků a spousta lidí si vzpomene na to, že pes, o kterého se v asijské restauraci postarali jinak, než si jeho panička přála, byl mops. Pravděpodobně méně diváků si ale vybaví, na co ta reklama byla (na Centrum.cz pozn. red.). Podobné nebezpečí hrozí i značce Chevrolet, která rozjíždí další kampaň s kocourem Walterem, který se ve skutečnosti cítí jako pes. I tentokrát spot zcela ovládne.

Walter v zimní a sněhem zasypané reklamě z dílny agentury Commonwealth//McCann a produkce O Positive chytá psí móresy. Nosí vodítko a s pohledem štěněte si žádá procházku, močí na hydrant se zvednutou nohou, tahá kosti, hraje hokej nebo honí pošťáka. Velký závěr ve stylu bernardýna raději odhalte sami ve videu níže.  

I tentokrát jsou všichni mimo „páníčka“ paf především z „psího kocoura“ a nedávají dostatek pozornosti Chevroletu Silverado a jeho terénním schopnostem, které si poradí klidně s hlubokým sněhem, a to i s pomocí pneumatik Goodyear Duatrac.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: