Konica Minolta Business Solutions Czech přebírá řízení bulharského zastoupení

7. 7. 2011 | PBr
Díky skvělým prodejním výsledkům a současné pozici na českých trzích, dostalo české zastoupení společnosti Konica Minolta úkol podpořit budování pozice Konica Minolta v Bulharsku.

K prvnímu dubnu letošního roku došlo k reorganizaci a interním změnám v rámci bulharského zastoupení Konica Minolta, které se tak stalo dceřinou společností Konica Minolta Business Czech. Hlavním úkolem české pobočky je přenos úspěšného know-how a podpora při budování stabilní pozice značky na bulharském trhu.

„Bulharský trh je v mnohém podobný tomu českému před lety, velká část trhu patří malým černobílým laserovým strojům, prostor je v optimalizaci tiskových systémů a rozšiřování služeb práce s dokumenty."

"Společně s novými technologiemi, které snižují přímé a v konečném hodnocení i nepřímé náklady na tisk, předpokládáme úspěch v segmentech trhu, které jsou pro nás nejdůležitější – outsourcing tiskových systémů a služby financování,“ připojuje svůj názor generální ředitel českého zastoupení společnosti Tomáš Bednář.

„Naší ambicí je nabídnout stejně špičkovou kvalitu služeb jako na českém trhu, což je na bulharském trhu ještě výraznější konkurenční výhodou než v České republice,“ dodává Tomáš Bednář.

Zdroj: Konica Minolta
 

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: