Kultovní japonské nakladatelství mění vizuální identitu a oznamuje to snovým videem

21. 4. 2021 | Milada Zemanová
Ať už lidé čtou klasické příběhy nebo mangu, sledují anime, listují knihou nebo mají čtečky, jsou pohlceni příběhy. A právě tyto příběhy přináší již více než 100 let japonské nakladatelství Kodansha.

Všichni fanoušci anime, čtenáři mangy a čtenáři knih od spisovatele Haruki Murakamiho se dříve či později setkají s největším japonským nakladatelstvím Kodansha. Toto nakladatelství letos slaví 112 let, nicméně většina lidí jeho jméno nezná a zná jen tituly, které vydává. Aby tak nakladatelství Kodansha posílilo svůj vlastní brand, vznikl při příležitosti výročí velice atraktivní krátký snímek s názvem Take Flight (Vzleťte, pozn. redakce), za kterou stojí kreativní agentura Gretel.

V hlavní roli tohoto videa jsou, jak jinak, příběhy. Příběhy ve formě knih, e-booků, seriálů, mangy, které připomínají ptáky a rozletěly se do světa za svými čtenáři a diváky. Video od režiséra Juan Cabral je vizuálně velice povedené a vy jej můžete zhlédnout níže.

Když jednotlivé příběhy letí k lidem, můžeme sledovat jednotlivé aktéry, jak se společně sžívají. Příběhy jsou s lidmi v práci, ve vaně, při cestě v taxi či v obývacím pokoji. Velmi důležitou linkou jsou i emoce, které se prolínají celým snímkem. Ať už lidé čtou klasickou literaturu nebo mangu, v knize nebo na čtečce, příběhy mají na nás silný vliv a dokáží změnit způsoby, jakým vnímáme svět a naše prožívání.

Tento snímek ovšem není jediným počinem pro posílení vlastního brandu. Během 15 měsíců agentura Gretel vytvářela novou vizuální identitu nakladatelství Kodansha, která má být součástí globálního světa.

Nová grafická podoba v sobě kombinuje různorodé barvy, které mají symbolizovat styl nakladatelství. Jakým způsobem Kodansha pracuje s novým vizuálem se můžete podívat níže.

Zdroje: Muse by Clio, Gretel

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: