Lahev Nefiltrované Becherovky získala stříbro od World Brand Design Society

19. 2. 2020 | redakce
Becherovka opět v roli národního pokladu. Tentokrát i ta nefiltrovaná, tedy přesněji její láhev, která získala stříbro od World Brand Design Society.

 

Ocenění World Brand Design Awards jsou každoročně rozdávána agenturám, kreativcům, freelancerům či designérským týmům, které se zaměřují na výjimečný design. Nezávislé prestižní ceny jsou udělovány odbornou porotou z řad členů WBDA ve třech kategoriích: agentury, kreativní design a studentské ceny. Každá z těchto kategorií pak získává zlatou, stříbrnou či bronzovou cenu. Vítězný design Nefiltrované Becherovky, který získal Agency Silver Award, navrhl Aliaksandr Sharavarau z agentury Cocoon Prague. „Všechny ilustrace na etiketě, kromě tradičního zlatého kryptogramu, byly navrženy a vytvořeny na míru tak, aby výsledný dekor lahve působil elegantně, zároveň byl přitažlivý jak pro tradiční konzumenty Becherovky, tak i mladší generaci, která ráda zkouší nové chutě,“ komentuje tvorbu Cocoon.

Největší výzvou bylo navrhnout lahev, která vyzdvihne jedinečnost Nefiltrované Becherovky, zároveň se ale nebude výrazně podobat tradičnímu bylinnému likéru Becherovka Original. A tak se šlo ke kořenům vzniku. „Máme ze získaného ocenění i samotného designu velkou radost, protože se povedlo vytvořit přesně to, co si od Nefiltrované Becherovky slibujeme. Tvar ikonické ploché lahve byl zachován, design ale doslova odráží to, co najdete uvnitř,“ říká k novince Radi Uzunov, Global Brand Design Manager. 

Díky vynechané filtraci má Nefiltrovaná Becherovka lehce výraznější chuť bylin, proto volba padla na přírodní barvy – jantarově hnědá lahev spolu s lesní zelenou na matném béžovém podkladu jasně definují ryzí chuť směsi bylin a koření. Jednoduchý vizuální styl inspirovaný vzhledem lékárenské lahve v kombinaci s typickým kryptogramem Becherovky ve zlaté barvě nebo nápisem „small batch“ jen dodávají Nefiltrované Becherovce na originalitě. Tradice se špetkou rebelie – i tak by se dala popsat vůbec první nefiltrovaná verze tradičního bylinného likéru.

Výsledný vizuální koncept Nefiltrované Becherovky není vidět pouze na lahvi, ale inspirovány jím byly i další materiály – POS, sekundární obaly a další vizuální prvky určené pro launch i další komunikaci novinky.

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: