Linkedin dosáhl na 200 milionů registrovaných uživatelů

10. 1. 2013 | Petr Michl
Nejvýznamnější profesionální sociální síť pokračuje v rychlém růstu z roku 2012 a načala třetí stovku milionů uživatelů.

Nejvýznamnější profesionální sociální síť pokračuje v rychlém růstu z roku 2012 a dosáhla milníku 200 milionů registrovaných uživatelů. Uživatelé přitom přibývají rychlostí dvou „nových duší“ za vteřinu, tedy téměř 173 tisíc za den. Pro sociální médium, které je spíše o práci než o zábavě, to je rozhodně dobrá vizitka. 100 milionů uživatelů měl LinkedIn v březnu 2011, v lednu 2009 to přitom bylo pouhých 32 milionů. To jen ukazuje na jeho narůstající popularitu. Od posledního oznámení stavu uživatelské základny 1. listopadu 2012 se zvýšil počet lidí „v jeho síti“ o 13 milionů.

Ač je 200 milionů krásné číslo, je nutné brát v úvahu, že se nejedná o počet aktivních uživatelů. Ten LinkedIn neuvádí. Změny v minulém roce měly přitom přispět především k tomu, aby na sociální síti nebylo takové „mrtvo“. Donedávna byl totiž LinkedIn pro mnoho lidí pouze prostor pro vyvěšení CV. Ke kulatému výročí vydal LinkedIn infografiku, jež poskytuje například rozdělení napříč státy, poměrně překvapivá je míra náskoků zasíťování uživatelů USA ve srovnání s jinými státy. TOP 5 v počtu uživatelů tvoří:

  • USA ( 74 milionů)
  • Indie (18 milionů)
  • Velká Británie (11 milionů)
  • Brazílie (11 milionů)
  • Kanada (7 milionů)

Největší zastoupení z hlediska odvětví mají IT (4 miliony), finanční služby (2.03 milionu), vysokoškolské vzdělávání (1,95 milionu), vývoj počítačového sofwaru (1,65 milionu) a telekomunikace (1,59 milionu).

Zdroje: www.techcrunch.com, blog.linkedin.com

Štítky dokumentu: LinkedIn

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: