LinkedIn nabízí aktualizace od inspirativních a vůdčích osobností

4. 10. 2012 | Bednářová Daniela
Opinion leaders mají na LinkedIn více prostoru. Můžete je sledovat podobně jako osobnosti s pomocí Suscribe tlačítka na Facebooku.

Sociální síť pro profesionály, LinkedIn, existuje už osm let. V březnu 2011 dosáhl počet registrovaných uživatelů 100 milionů a popularita této sítě i nadále stoupá. LinkedIn je o kontaktech, ale pro přilákání větší a každodenní pozornosti spustil i zpravodajský portál LinkedIn Today, kde se zobrazují nejčtenější články v uživatelské síti, zprávy sdílené ostatními profesionály na LinkedIn a Twitteru.

Na začátku října společnost přes svůj blog představila novou vychytávku, která přinese do služby ještě více obsahu. LinkedIn vybral 150 vlivných osobností, které teď mohou uživatelé sledovat. Mezi tyto “opinion leaders” patří například Barack Obama a samozřejmě i jeho oponent v boji o křeslo amerického prezidenta Mitt Romney, ani britská politická scéna nezůstala bez zastoupení. Ve jménu královny promlouvá na LinkedIn i David Cameron, mezi další inspirativní lidi ze seznamu patří Guy Kawasaki nebo Arianna Huffington.

 

Samozřejmostí jsou u příspěvků obrázky, videa, ale i prezentace. Jednotliví inspirátoři budou moci sledovat, jak jsou jejich příspěvky úspěšné, kolik lidí je přečetlo a kolik uživatelů se je rozhodlo sledovat. Jejich příspěvky budou také lépe viditelné.

 

Výhodou tohoto nového prvku je to, že už není třeba mít tyto významné lidi v kontaktech, ale mohou je a jejich činnost sledovat. Místo žlutého tlačítka “connect” (tento druh spojení vyžaduje potvrzení z druhé strany), stačí zmáčknout modré “follow”. Jedná se tedy o obdobu velmi úspěšné funkce “Suscribe” na Facebooku, která má principielně ten samý účel.

Seznam není konečný a lidé, kteří si myslí, že mají také světu co říct, se mohou přihlásit a stát se jednou z inspirativních osobností. Když to LinkedIn schválí. Ale ještě je zde jedna cesta, jak se stát inspirativní osobností - být aktivní a uznávaný na svém LinkedIn účtu. To, kteří uživatelé mají na ostatní vliv, určuje LinkedIn i pomocí algoritmů.

Zdroje: www.marketingland.com, www.linkedin.com

Štítky dokumentu: Facebook LinkedIn Twitter
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.