LinkedIn přidává nové nástroje. Třeba možnost uložit si příspěvek na později

18. 10. 2016 | Kateřina Tauchenová
LinkedIn vylepšuje funkce své mobilní aplikace. Mezi novinkami je například možnost uložit si příspěvek na později, přizpůsobení zobrazování příspěvků ve feedu nebo vyhledávání podle hashtagů.

Poté, co LinkedIn loni v prosinci uvedl aktualizovanou verzi své mobilní aplikace, počet denních návštěv sítě z mobilních zařízení vzrostl o 30 %. Z mobilů a tabletů tak nyní pochází dokonce více než polovina návštěv. Mezi další přínosy aktualizace mobilní aplikace pak LinkedIn řadí také 40% růst engagementu u příspěvků ve feedu a dokonce 240% nárůst počtu zpráv poslaných v rámci platformy.

Na základě těchto údajů se LinkedIn rozhodl více zaměřit právě na uživatele mobilních zařízení. Nedávno oznámil zlepšené možnosti vyhledávání na síti – včetně vyhledávání podle hashtagů – a dnes přišly další aktualizace. Podívejte se na jejich přehled.

1. Přizpůsobení zobrazování příspěvků ve feedu

Stejně jako Facebook, Instagram nebo Twitter i LinkedIn má svůj algoritmus, který určuje zobrazování příspěvků ve feedu. Na rozdíl od ostatních sociálních sítí ale jeho změny a úpravy dosud nijak zvlášť neohlašoval a většinou tedy zůstaly bez povšimnutí. O jejich změnách informoval až nyní:

„Během posledních několika měsíců jsme upravovali feed tak, aby se v budoucnu stal zdrojem čerstvých informací, jejichž zobrazování si uživatelé mohou přizpůsobit svým potřebám a zájmům.“

Za tímto účelem nyní LinkedIn umožňuje uživatelům přímo při procházení obsahu prostřednictvím mobilní aplikace určit, zda daný příspěvek vidět chtějí nebo nechtějí. Feedback mohou odeslat pomocí kliknutí na ikonku tří teček v pravém horním roku každého příspěvku. Po rozkliknutí ikonky mohou jednoduše zvolit jednu z variant – „Skrýt tento příspěvek“, nebo „Přestat sledovat uživatele“. Zároveň mohou kliknout i na možnost „Zlepšit můj feed“.

Jak je vidět na obrázku, po rozkliknutí třetí možnosti si může uživatel zvolit z nabídky témat, která by jej na základě jeho aktivity na síti mohla zajímat. V tomto kroku si uživatel může nejen vybrat nové uživatele a stránky ke sledování, ale také zrušit sledování těch stávajících.

2. Uložit na později

Další z nových funkcí většina z nás důvěrně zná z Facebooku – je jí totiž možnost uložit si některý z příspěvků, které nás ve feedu zaujaly, na později.

LinkedIn k tomu na svém blogu říká:


„Díky této velmi žádané funkci uživateli nikdy neunikne žádný příspěvek, který je pro něj důležitý. I když právě nemá čas jej číst, jednoduše si jej uloží na později. Nalezne ho po kliknutí na ikonku „Můj profil“ ihned pod svou fotkou a úvodními informacemi na svém profilu.“

Ačkoliv se může zdát, že tato funkce je jen malým vylepšením, například Facebooku se podobný krok velice vyplatil – podle poslední oficiálních údajů využije možnosti uložit si odkaz na později každý měsíc více než 250 milionů lidí.

3. Vylepšení vyhledávání

Jak bylo zmíněno na začátku, vyhledávání LinkedIn upravoval už před několika měsíci. Nyní ale využil příležitosti znovu zdůraznit, jaké nové funkce svým uživatelům nabízí:

„Nyní je pro uživatele mnohem jednodušší vyhledávat obsah relevantní k jeho zájmům pomocí vyhledávacího pole. Lze vyhledávat podle oborů, klíčových slov i hashtagů. Na prvních místech vyhledávání se pak uživateli zobrazí nejnovější příspěvky, o kterých ostatní uživatelé nejvíce mluví.“

Ačkoliv každá z výše uvedených aktualizací by samostatně neznamenala žádnou velkou změnu, všechny dohromady posunují mobilní aplikaci LinkedIn na novou úroveň a značně ji zvýhodňují oproti klasické desktopové verzi. Jinými slovy řečeno, pokud chcete využívat LinkedIn na maximum, bez mobilní aplikace se neobejdete.

Všechny změny by už nyní měly být dostupné všem uživatelům aplikace.

Štítky dokumentu: LinkedIn
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.