Loni si největší sledovanost udržela Nova

9. 2. 2011 | ČTK
Nejvyšší sledovanost na tuzemském televizním trhu si loni udržela TV Nova. Ve skupině lidí starších 15 let činila 32,92 procenta, výrazně ale klesla z předloňských 38,16 procenta. Podíl na celodenní sledovanosti se loni snížil i stanici ČT1, televizi Prima naopak nepatrně vzrostl.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Nejvyšší sledovanost na tuzemském televizním trhu si loni udržela TV Nova. Ve skupině lidí starších 15 let činila 32,92 procenta, výrazně ale klesla z předloňských 38,16 procenta. Podíl na celodenní sledovanosti se loni snížil i stanici ČT1, televizi Prima naopak nepatrně vzrostl. Vyplývá to z údajů zveřejněných na webu Asociace televizních organizací (ATO).

Podíl na sledovanosti ČT1 loni klesl o 1,86 procentního bodu na 17,28 procenta. Druhý program veřejnoprávní televize ČT2 ztratil 0,37 procentního bodu na 5,69 procenta. Naopak si o 1,4 procentního bodu polepšila zpravodajská ČT24, sledovalo ji 3,4 procenta diváků nad 15 let. Podíl sportovní stanice ČT4 se loni zvýšil na 2,48 procenta z 1,37 procenta o rok dřív.

Podíl Primy na sledovanosti vzrostl v loňském roce na 16,74 procenta ze 16,71 procenta o rok dřív. Prima Cool získala 2,44 procenta diváků, srovnání v jejím případě není možné, protože vstoupila do průzkumů sledovanosti až v polovině roku 2009. Nova Cinema loni téměř zdvojnásobila svůj podíl o 1,47 procentního bodu na 3,2 procenta.

TV Barrandov loni měla na celodenní sledovanosti podíl 4,22 procenta, podobně jako u Primy Cool však pro ni neexistují srovnatelná data za rok 2009. To se týká také stanic společnosti AT Media, kam patří například CS Film, TV Public, AXN, MGM či Óčko. Loni získaly podíl 2,32 procenta poté, co se do peoplemetrového měření zapojily v říjnu 2009. Ostatní televize měly loni podíl 9,31 procenta.

Nova si v loňském roce udržela prvenství ve skupině lidí starších 15 let také v hlavním vysílacím čase, tedy mezi 19. a 23. hodinou. Její podíl byl dokonce vyšší než celodenní průměr, a to 37,99 procenta. Nova Cinema měla v prime time podíl 3,46 procenta, veřejnoprávní ČT1 pak 18,74 procenta, ČT2 získala 5,26 procenta, u ČT24 to bylo 2,09 procenta a sportovní ČT4 přitáhla ve večerním čase 2,3 procenta diváků.

Stanice ze skupiny TV Prima, tedy Prima a Prima Cool, zaujaly v hlavním vysílacím čase 15,75 procenta, respektive 2,38 procenta diváků. TV Barrandov měla podíl na sledovanosti 3,69 procenta, stanice AT Media 1,57 procenta a ostatní televize 6,77 procenta.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: