Magazín stip rebrandoval na Studentu, vzniklo nejsilnější médium pro studenty VŠ

16. 3. 2010 | TMJ
Časopis STIP, který vychází zdarma již od roku 2006 v ověřeném nákladu 60 000 kusů na většině vysokých škol v ČR se přeměnil na magazín Studenta. Důvodem pro změnu značky byla lepší koordinace se slovenskou verzí projektu a především dynamická expanze na webu. Vznikl tak portál Studenta.cz, který se za několik měsíců své existence stal nejvíce navštěvovaným redakčním webem pro studenty v ČR a má ambice dalšího růstu.

Ilustrační obrázek, zdroj: studenta.cz

Časopis STIP, který vychází zdarma již od roku 2006 v ověřeném nákladu 60 000 kusů na většině vysokých škol v ČR se přeměnil na magazín Studenta. Důvodem pro změnu značky byla lepší koordinace se slovenskou verzí projektu a především dynamická expanze na webu. Vznikl tak portál Studenta.cz, který se za několik měsíců své existence stal nejvíce navštěvovaným redakčním webem pro studenty v ČR a má ambice dalšího růstu.

„V nejbližších týdnech plánujeme spustit několik atraktivních seriálů, které mají za cíl přiblížit studentům známé osobnosti společenského života. Také se budeme věnovat aktuálním tématům, jako jsou volby. Chceme podpořit otevřenou diskuzi se studenty o české politice“, říká ředitel Studenty Tomáš Rašner.

Sloučením všech projektů pod značku Studenta tak na trhu vzniklo nejsilnější médium pro VŠ studenty, zahrnující čestou i slovenskou verzi lifestylového magazínu a studentské portály v obou jazykových mutacích.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.