Marketérem roku 2012 se stal Radim Jančura

24. 5. 2013 | Petr Michl
Student Agency sbírá úspěchy nejen na silnicích a kolejích. Radim Jančura se stal Marketérem roku 2012.

Student Agency sbírá úspěchy nejen na silnicích a kolejích. Radim Jančura se stal Marketérem roku 2012 v rámci soutěže pořádané Českou marketingovou společností. Ta včera vyvrcholila slavnostním galavečerem v prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka.

Radim Jančura získal hlavní cenu Velkého delfína za úspěšnou realizaci významných projektů zaměřených na zvýšení hodnoty pro zákazníka. V mnohém ale jeho pozitivní obraz spočívá v tom, že se, podobně jako minulý vítěz soutěže pivovarník Stanislav Bernard, nebojí hrát roli hlavního mluvčí značky. Ta má tak svoji tvář, není v očích lidí řízena „partou přeplácených manažerů" jako České Dráhy. Další plusové body získává i tím, že ve veřejné sféře vystupuje proti různým politickým nešvarům. Ne nadarmo mluvil na nedávném křtu knihy Skvělé služby, obchodní a marketingový ředitel Student Agency, Přemysl Vícha, o společnosti řízené mediální hvězdou.

Mezi dalšími oceněnými je třeba marketingový ředitel Air Bank, Jakub Petřina, za úspěšnou realizaci marketingového konceptu v oblasti bankovnictví. Air Bank se stala právě díky své marketingové komunikaci takřka od svého spuštění bankou s lidskou tváří, která je jiná než stávající „dinosauři trhu". Pomohla tomu i srovnávací kampaň, v níž bylo především v rámci televizních spotů těženo ze stylu, kterým si před mnoha lety utahoval Apple z PC.

Za úspěšnou marketingovou strategii uvedení nových produktů na trh obdržel Malého delfína Jiří Bergerz Olma, a.s. Této potravinářské společnosti se podařilo uvést nový produkt v podobě Olmíků. Při spuštění nehrála roli jen tradiční televizní reklama, ale i kreativní microsite, která zachytila děti i v digitálním prostředí.

Kompletní výsledky soutěže si prohlédněte níže:

Velký delfín – hlavní cena soutěže:

Ing. Radim Jančura –Student Agency, s.r.o.
za úspěšnou realizaci významných projektů zaměřených na zvýšení hodnoty pro zákazníka

Mimořádná cena hodnotitelské komise – Zlatý delfín:

Zdeněk Sobota – M.I.P. Group, a.s.
za dlouhodobou komplexní realizaci projektů podporujících rozvoj výstavnictví

Mimořádná cena hodnotitelské komise – Modrý delfín:

Ing. Miloslav Cváček, Ph.D. – ISMM Project & Training, s.r.o.
za úspěšnou realizaci komplexní marketingové strategie při založení a rozvoji firmy

Mimořádné ocenění prezidia ČMS – Růžový delfín:

Mgr. Jana Drexlerová – Mamma Help Centrum
za významný podíl na realizaci úspěšného projektu Zelený pruh (mamografické screeningové centrum)

Malí delfíni:

Jiří Berger – Olma, a.s. Olomouc
za úspěšnou marketingovou strategii uvedení nových produktů na trh

Ing. Ján Chorvát  – vydavatelství Czech Business Media
za významný příspěvek k rozvoji a popularizaci marketingových informací

Miloslava Nováková, MSc., MBA  –Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR
za systémové uplatňování marketingových principů v oblasti řízení státní správy

Ing. Pavel Pastorek – Templářské sklepy Čejkovice, vinařské družstvo
za úspěšné budování konkurenční schopnosti firmy důsledným uplatněním marketingu

Jakub Petřina –Air Bank
za úspěšnou realizaci marketingového konceptu v oblasti bankovnictví

PhDr. Miluše Viklická –Divadlo Viola
za efektivní a netradiční využití marketingu v oblasti kultury

Ing. Libor Witassek, MBA  –  DC VISION, s.r.o.
za inovativní přístupy v oblasti marketingového poradenství

Mimořádné ocenění prezidia ČMS – plaketa:

POPAI – NÁRODNÍ KANCELÁŘ POPAI CENTRAL EUROPE o.s.
za rozvoj profesní asociace a budování značky POPAI

 

Diplom za nominaci:

Mgr. Remigiusz Górski  –DM BOŚ, s.a.

Stanislav Husník –Styl, družstvo pro chemickou výrobu

Mgr. Zdenka Chocholoušová – Lagardere Active ČR, a.s.

Ing. Miloslav Šorejs – Granát, družstvo umělecké výroby Turnov

Ing. Jan Vaněček – Zdravotní pojišťovna MV ČR


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: