Marketing Festival zveřejnil finální podobu hlavního programu. Poprvé vsadí jen na zahraniční řečníky

14. 10. 2015 | redakce
Marketing Festival dnes zveřejnil finální podobu hlavního programu a nakonec mezi řečníky naleznete jen zahraniční odborníky. Účast potvrdil i ruský expert na B2B Dan Gridin a australský marketér Dan Petrovic.

Marketing Festival dnes zveřejnil finální podobu hlavního programu. Seznam řečníků nově doplnili čtyři zahraniční experti. Exkluzivní data a pokročilé marketingové techniky v Brně představí například PPC expert Daniel Gilbert (Brainlabs, UK), SEO specialista Dan Petrovic (Dejan Marketing, AUS), odborník na B2B Dan Gridin (SWOTME Consulting, RUS) a video stratég Phil Nottingham (Wistia, UK). Čtyřdenní setkání světové marketérské špičky bude moderovat Cyrus Shepard (MOZ, USA), který se v minulosti na akci sám představil v roli řečníka.

Brněnskou marketingovou konferenci letos poprvé povedou v hlavním programu výhradně zahraniční přednášející. „Pro konferenci jsme pečlivě vybrali 13 přednášek s nejaktuálnějšími tématy v podání těch nejpovolanějších řečníků. Poprvé se budeme učit od expertů z Ruska, Filipín či Austrálie. Získáme tak příležitost k celosvětovému srovnání trendů i přístupů k online marketingu,“ vysvětluje Jindřich Fáborský, organizátor Marketing Festivalu. Podle Fáborského téměř všichni řečníci připravují témata určená exkluzivně pro Marketing Festival. Na konferenci tak v premiéře zazní i dosud nepublikovaná data a případové studie. Velmi žádanou položkou v programu budou i okamžitě aplikovatelné přednášky z oblasti e-mailingu (Bjoern Sjut), B2B marketingu (Dan Gridin), PPC reklamy (Dan Gilbert, Brendan Allmack) nebo SEO (Jason Acidre).


Atmosféra loňského Marketing Festivalu

Kompletní sestavu hlavních řečníků nově doplnila čtveřice odborníků ze zcela odlišných států i odvětví digitálního marketingu. Zatímco Phil Nottingham na festivalu zúročí své zkušenosti s tvorbou video strategií pro firmy jako je Red Bull nebo Coca Cola, ruský expert Dan Gridin návštěvníky zasvětí do automatizace B2B marketingu. Zapojení matematiky, vědy a programování do PPC se pak ve svém vystoupení bude věnovat Daniel Gilbert, který s agenturou Brainlabs a inovativním přístupem sbírá ocenění po celé Evropě. Mezinárodní tým doplní i Dan Petrovic, ředitel australské SEO agentury Dejan Marketing a brilantní řečník, jehož praktické příspěvky na konferencích diváci pravidelně odměňují potleskem ve stoje.


Phil Nottingham na Marketing Festivalu 2013

Nad rámec hlavního programu připravují organizátoři Marketing Festivalu 20 workshopů a 10 prezentací případových studií. Odbornou část akce doplní také společenské a kulturní události. Všichni návštěvníci získají například pozvánku na ples v Richard Adam Gallery, jenž tým Jindřicha Fáborského připravuje ve spolupráci s Barem, který neexistuje. K neformálním hovorům o marketingu a festivalové atmosféře přispěje i party s koncertem švýcarské indie-elektro-popové skupiny Kadebostany v klubu Fléda.

 

Nově zveřejnění řečníci hlavního programu Marketing Festivalu

Daniel Gilbert (UK)
Daniel je zakladatel londýnské PPC agentury Brainlabs. Ta využívá v PPC strategiích matematiku, vědu a programování. Pomocí skriptů, frameworků a automatizace pomáhá agentura nejen klientům, ale také sklízí jedno ocenění za druhým.

Dan Gridin (RUS)
Ruský B2B expert se specializuje na technologicky složité produkty, které jsou mnohdy určené jen pro několik desítek zákazníků po celém světě. Ve své přednášce se bude věnovat automatizaci, kterou lze využít nejen pro velké, ale i menší byznys případy.

Phil Nottingham (UK)
Britský expert na video marketing se vrací do Brna po dvou letech, tentokrát s novými strategiemi i zkušenosti od agentury Wistia. Phil navrhuje kampaně pro značky Red Bull a Coca Cola, jeho přednáška tak nechá nahlédnout do velkého množství dat.

Dan Petrovic (AUS)
Dan Petrovic (původem ze Srbska) vede respektovanou SEO agenturu v Austrálii (Dejan Marketing). Jeho přednášky patří svou praktičností ke světové špičce. Hned několikrát získal titul nejlepšího řečníka na prestižních konferencích, jako jsou třeba na MozConu i SMX v Londýně.

 

Další potvrzená jména hlavního programu

Cyrus Shepard (USA)
Zástupce amerického MOZu atmosféru Marketing Festivalu již jednou zažil. Ve své přednášce se tehdy věnoval změnám v algoritmu Google a budoucnosti vyhledávání obecně. Letos se Cyrus na Marketing Festivalu představí v roli moderátora.

Larry Kim (USA)
Jeho jméno najdete na seznamu TOP 10 nejvlivnějších online marketérů podle Forbesu. Blog PPC Hero jej dokonce označil za nejvlivnějšího PPC experta planety. PPC guru par excellence a CEO společnosti WordStream má díky svému softwaru na správu Google AdWords kampaní exkluzivní přístup k obrovskému množství dat a nebojí se o nich mluvit.

Marty Neumeier (USA)
Málokdo může stejně jako Marty Neumeier říct, že stál u zrodu produktů Apple, Adobe System, Eastman Kodak nebo Hewlett-Packard. Původně grafik a reklamní textař naučil firmy přemýšlet o tom, jak propojit strategii a design – a za čtvrt století své praxe za to získal stovky cen. Autor světoznámé bible The Brand Gap se v Brně představí se zbrusu novým vystoupením, ve kterém odhalí i principy z chystané knihy The Brand Flip.

Daniel Waisberg (UK)
Ikona webové analytiky, která v tomto oboru patří mezi nejvzdělanější osoby na světě. Analytics Advocate z londýnského Google si pro festival chystá velmi odbornou přednášku.

Aleyda Solis (ESP)
Španělka, která patří k nejvýraznějším SEO konzultantům v Evropě. Aleyda Solis se specializuje na mezinárodní SEO, kromě aktivit na starém kontinentu se věnuje i Latinské Americe nebo USA. Pravidelně přispívá na blog MOZu a na konferencích ohromuje svými znalostmi a množstvím nasbíraných dat.

Bart Schutz (NL)
Chief Psychology Officer, který tvrdí, že A/B testování je svatý grál. Bart Schutz za svou kariéru provedl na 2 500 použitelných testů. Je expertem na psychologii zákazníka, neuromarketing a online přesvědčovací techniky a držitelem mnoha titulů za nejlepšího řečníka na konferencích v USA.

Jason Acidre (PHL)
Jason Acidre je uznávaný SEO expert. Žije a pracuje na Filipínách, vlastní úspěšnou agenturu a většina jeho klientely pochází z USA. Na jeho blogu Kaiser The Sage lze nalézt mnoho technických článků, na Twitteru ho ostřížím zrakem sledují největší digitální hvězdy. 

Bjoern Sjut (DE)
Bjoern Sjut přiveze do Brna praktickou přednášku pro všechny, které zajímá CRM řešení a zvýšení výkonu e-mailingu

Oli Gardner (CA)
Oli Gardner je celosvětově uznávaný odborník na optimalizaci konverzního poměru (CRO). Díky svému působení v agentuře Unbounce, která se věnuje A/B testování, má přístup k nepředstavitelnému množství dat. Ty vytvoří základ pro jeho vystoupení na Marketing Festivalu.

Brendan Almack (IRL)
Jeho domovská PPC agentura úzce spolupracuje s Google a na akcích často ohromuje znalostmi a studiemi, za které získává po zásluze světová ocenění. V Brně představí Brendan Almack unikátní studii věnovanou PPC kampaním.

Všech 13 jmen řečníků včetně jejich biografií naleznete zde. Kompletní program workshopů a případových studií budou zveřejněny 20. 10. 2015.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.