Maso? ptá se Burger King ve své nové kampani a nabízí bezmasou odpověď

16. 3. 2022 | Eva Dragulová
Burger King ví, že současný svět fandí udržitelnosti a rostlinné stravě. Proto se ve své nové kampani snaží přesvědčit i zaryté masožravce, že rozdíl v chuti u rostlinných burgerů nemusí být zas tak zásadní.

Rostlinná strava je na vzestupu. A dobře to ví i největší hráči na poli fast foodů. Proto Burger King opakovaně v reklamách upozorňuje na své bezmasé produkty. Svou novou kampaní se snaží milovníky masa pomocí optického klamu přesvědčit, že mají na výběr i bezmasé alternativy.

Venkovní reklama na první pohled vypadá zcela běžně – jako by zobrazovala kus opravdového masa. Při bližším průzkumu vám však dojde, že se jedná o detailní záběry zeleniny: červené papriky, řepy a čekanky. Celosvětová kampaň s názvem „Maso?" je připomínkou toho, jak věrně mohou rostliny vzhledem kopírovat hovězí. Claimem „Omlouváme se za zmatek, milovníci masa" vyzývá konzumenty masa, aby neváhali a vyzkoušeli rostlinný Whopper od Burger Kingu.  

Pardon, ale maso to není

Reklamní agentura David Madrid vytvořila vizuály, které budou moci potkat lidé v Německu, Kostarice, Mexiku a Brazílii. Agentura přišla s originálním nápadem, aby fotograf a stylista nafotili zeleninu tak, aby připomínala šťavnatý kousek hovězího. Kreativní ředitel André Toledo vysvětluje: „Cílem bylo vytvořit reklamu, která by lidi přiměla položit si otázku: ,Počkat, je tohle maso, nebo zelenina?‘"  

Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:
Podobné články: