McDonald’s prodává ve Španělsku hamburger, který neexistuje

8. 9. 2022 | Petr Michl

Požáry v Evropě se bohužel nevyskytly jen v Českém Švýcarsku. Sužují i další země. Požáry v okolí Valencie sežehly na 19 000 hektarů zemědělské půdy, často té osazené obilím. Španělská pobočka McDonald’s se rozhodla vykoupit i tak část spálené (a k burgerům ani ničemu jinému užitečné) úrody. Zároveň vytváří i „virtuální burger“, který si mohou lidé zakoupit právě na podporu postižených zemědělců.

Této delikatese bez chuti a zápachu dali název „Burger, který nemohl vzniknout“ a Španělé si ho mohou přidat ke své objednávce v rámci digitálních kiosků po 3 týdny.

Na podporu akce z dílny TBWA\Spain vznikl i dojemný spot od Only 925 Productions zachycující telefonát famářům. Jdou u něj případně nastavit anglické titulky.

Ředitelka marketingu a digitálních služeb společnosti McDonald's ve Španělsku, Natalia Echeverria, ke kampani uvedla:

„Touto iniciativou se snažíme přiblížit společnosti poslání naší značky hmatatelnějším způsobem. Proto jsme se rozhodli poskytnout veškerou naši podporu a pomoc zemědělcům postiženým požáry, kteří jsou pro naši společnost i ekonomiku klíčovým odvětvím.“

Vše navíc zapadá do dlouhodobější iniciativy značky, McDonald's Big Good, která podporuje lokální výrobce jako takové. „Jedná se o akt solidarity plný kouzla a silné symboliky hodný značky, jako je McDonald's, která svůj závazek vůči venkovu demonstruje hmatatelnými činy," poznamenal Juan García-Escudero zastávající pozici chief creative officer v TBWA\Španělsko.



Zdroje: ambito, McDonald's Spain

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: