Messenger přináší sdílení obrazovky pro Android a iOS

20. 7. 2020 | Petr Michl
Sdílet vzpomínky při prohlížení fotografií a videí, společně nakupovat nebo si prohlížet sociální média — to vše teď bude možné i v mobilních aplikacích Messengeru. A může to být dobrá zpráva i pro podniky.
31% firem v ČR plánuje zvýšit investice do sociálních médií. 1
  • Jak tvořit atraktivní obsah?
  • Jak zaujmout v sociálních médiích?
  • Jak zesilovat vliv u zákazníků?
  • Jak využívat ambasadory značky?
Nezůstávejte pozadu!
Zanechte nám kontakt, obratem se s vámi spojíme.
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
1 zdroj: PR Klub: 5/2020

 

V průběhu stavu nouze získalo do té doby mnoho videohovory „nepolíbených“ lidí spoustu praxe a také zjištění, jak užitečné může být i sdílení obrazovky. Messenger nechce zůstat pozadu za službami Zoom, Skype nebo Google Meet a přináší tuto funkci po desktopu i do své mobilní aplikace.

Schopnost sdílet obrazovky již byla dostupná v na desktopu v rámci tzv. Messenger Rooms. Nyní přichází i do videohovorů u aplikací pro Android a iOS. Produktová manažerka Nora Micheva uvádí na blogu:

„Sdílení obrazovky vám dovolí sdílet živý náhled vašeho displeje, takže můžete virtuálně sdílet de facto cokoliv. Ať už chcete sdílet vzpomínky při prohlížení fotografií a videí, společně nakupovat, prohlížet si sociální média nebo něco jiného — sdílení obrazovky dělá spojení s vašimi blízkými jednoduché, i když jste fyzicky od sebe.“

Nemusí se přitom jednat nutně jen o konverzaci mezi přáteli, lze najít i výhody pro podniky. Messenger slouží mnoha značkám jako jedna z forem kontaktu se zákazníky. Videohovor může díky sdílení obrazovky posloužit jako ještě efektivnější prostředník pro konzultaci se zákazníkem.

Obrazovku lze sdílet s až 8 lidmi v skupinových Messenger video chatech a až 16 lidí v Messenger Rooms., v tomto případě by se ale limit měl brzo navýšit z 16 na 50 lidí.  

Zdroj: Messenger

Štítky dokumentu: Facebook
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.