Mezinárodní den koček inspiroval Hondu k natočení reklamy s kočičím sborem

9. 8. 2016 | Petr Michl
Značky využily mezinárodní den koček k vlastní propagaci. Podívejte se na ty nejlepší příklady.

 

Příspěvky s kočičkami na firemních stránkách se staly symbolem zoufalé snahy o engagement. Včera ovšem proběhl mezinárodní den koček, a 8. srpen je tak datem, kdy se kočičí příspěvky odpouští i značkám, které jinak nemají s roztomilými zvířátky nic společného. Které toho využily nejlépe?

Celá řada brandů využila svou kočičí příležitost jen vtipným příspěvkem v sociálních médiích. Třeba takový online obchod pro nákup módy Lyst spojil tradiční pondělní nechuť v přivykání na pracovní proces po víkendu s připomenutím, že kočka není pes a poslouchat vás skutečně nebude.

Oficiální twitterový účet Bayernu Mnichov připomněl tímto zvířecím zákrokem klubovou legendu, brankáře Seppa Maiera, který byl pro svou hbitost nazýván kočkou.

 

Anglická Premier League pak zavzpomínala na toho dosud nejroztomilejšího vetřelce na fotbalový trávník, který si navíc na sobě ponechal ve vší počestnosti svůj kožich.


Hra Clash of Clans poskytla inspiraci pro držák mobilu uvolňující ruce na hraní.


Za nás je ale největším vítězem Honda. Japonská automobilka nelovila jen v hlubokém rybníku internetových memů, dala si tu práci, že sehnala početnou zvířenu do svého automobilu. Sehrála s ní scénku návštěvy autosalonu a dokonce obstarala hudební doprovod kočičího sboru.

Nekřičíme zcela v úžasu: „It's puurrrfect." Minimálně však uznale pokyvujeme. V real time marketingu je totiž potřeba být připraven a právě různá výročí dávají ideální příležitost, kdy i produkce může přicházet s dostatečným předstihem. V Hondě si svůj domácí úkol rozhodně splnili.

Mimochodem marketing založený na reklamách s kočkami je ustálený pojem. Už před 5 lety přišla agentura john st. s parodickým konceptem Catvertising reprezentovaným virálem (jak jinak). Ten přestavuje vyhlídku téměř veškerého obsahu značek založeného na kočkách.

Její vize se zcela nenaplnila, ale kočky jsou nadále tahákem pozornosti internetových uživatelů.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.