Microsoft bere propagaci megalomansky a není v tom sám

25. 10. 2013 | Bednářová Daniela

U tabletů není velikost tím rozhodujícím faktorem. Pokud by ošem platilo "větší je lepší", vyhrával by jednoznačně Microsoft. Při příležitosti představení tabletu Surface 2, postavila firma obří tablet doprostřed londýnského Trafalgar Square.

Přidala k němu i klávesnici, po které je třeba se procházet a na jednotlivá tlačítka skočit. Tablet je 8,2 metru široký a 5,2 metru vysoký, úhlopříčka pak má 383 palců.

Na obřím tabletu mohou návštěvníci Trafalgar Square hrát hry. Například děti z nedaleké školy se s jeho pomocí učí hláskovat a počítat.


Není to první obří zařízení, které Microsoft strčil na náměstí jedné ze světových metropolí. V roce 2011 tu byl již obří Windows Phone v New Yorku na Herald Square.

 <iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/IpYUSYY-sZg" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Nejen Microsoft ale dělá v propagaci velké věci.

Společnost LG v Madridu postavila na rušnou ulici obří lednici, a v jednom britském jezeře se na propagaci nové televizní stanice a výročí 200 let od vydání knižní předlohy, objevila obří socha pana Darcyho s podobou Colina Firtha.


Obří propagaci používá i World Wildlife Fund - kvůli upozornění na stále rostoucí znečištění ovzduší výfukovými plyny připojila výfuku auta obří černý (nafukovací) oblak smogu.

Poměrně úsměvná je i obří bačkora, kterou údajně omylem mladému muži poslala firma Monster slippers, protože prý přehlédla desetinou čárku a taky si říkala, že se nejedná o běžnou objednávku, ale o zakázku na obří bačkoru do výlohy.

Mladý muž, který si objednal bačkory ve velikosti 13 a 14,5 (má různě velké nohy), dostal jednu bačkoru velikosti 13 a druhou bačkoru velikosti 1450 (v USA se toto číslo zapisuje jako 1,450). Nakonec bylo nijak překvapivě odhaleno, že to bylo celé PR akce, ale fotky mladíka, který svoji novou bačkoru používal jako spacák stihly oběhnout řadu médií.

Zdroje: www.mashable.com

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.