Minerální voda Šaratica má novou lahev i logo. S rebrandingem zahájila komunikační kampaň

12. 7. 2022 | Petr Michl
Šaratice přichází s výrazným rebrandingem, když nemění jen logo nebo etiketu, ale i láhev. S rebrandingem přichází i kampaň upozorňující na problémy se zácpou během cestování. Představuje Šaratici jako úlevné řešení.

Nové logo, tvar a barva lahví, i komunikace k novým cílovým skupinám. S tím přichází na začátku léta tradiční mineralizovaná voda Šaratica. V obchodech ji zákazníci nyní najdou v modrých lahvích s tónem zlaté barvy na etiketě. Tým Šaratice doprovází rebranding komunikační kampaní o cestovatelské zácpě, která během dovolené trápí řadu turistů, především však ženy v mladém nebo středním věku. Posouvá tak cílovou skupinu směrem k mladším ročníkům. Nový impulz značka dostala pod křídly společnosti Kofola ČeskoSlovensko, která ji před dvěma roky koupila.

Šaratica se zařadila mezi značky společnosti Kofola v roce 2020. Tento krok byl začátkem změn. „Díky našemu přístupu a zkušenostem s novými značkami v našem portfoliu jsme dostali prostor na celkový redesign,“ zmiňuje brand manažerka značky Kateřina Ceralová.  Nový design vznikl ve spolupráci se slovenským grafickým studiem Pergamen. „Změnili jsme nejen lahev, ale i logo. Vracíme se k tradici. Zdůrazňujeme historii značky, která má jednu z nejstarších ochranných známek v Evropě z roku 1884,” vysvětluje Kateřina Ceralová. Níže vidíte porovnání staré lahve a nové.

 

Komunikační kampaň upozorňuje na cestovatelskou zácpu jako častý problém Čechů na dovolených

Změnu designu Šaratica doprovází letní komunikační kampaní. Zaměřuje se na aktuální téma – problémy se zácpou během cestování, které dokáží znepříjemnit i tu nejhezčí dovolenou. Podle dat, která z výzkumu agentury IPSOS Šaratica získala, každé šesté ženě zácpa někdy zkazila celou dovolenou. Zácpa jako taková opakovaně trápí zhruba 50 % žen, a to i zástupkyně mladé generace.

Kampaní proto Šaratica míří na novou cílovou skupinu mladších lidí a hlavně žen. „Chceme jim připomenout, že Šaraticu lze jako silně mineralizovanou vodu používat při zažívacích problémech. Chtěli bychom také postupně měnit vnímání zažitého vtipu, že „Šaratica zrychlí váš krok“. Naše minerální voda není jen přírodním laxativem, ale především minerálka, která dokáže dlouhodobě podporovat správné fungování organismu,“ dodává Kateřina Ceralová.

O minerální vodě Šaratica

Jedinečná minerální voda Šaratica pochází z jižní Moravy. Najdete tu 150 studní, ze kterých se čerpá a následně plní do lahví. Pochází z přírodního léčivého zdroje a díky výjimečnému složení pomáhá lidem se zažívacími potížemi. Šaratica obsahuje dvě hořké soli, které na sebe v zažívacím traktu navážou vodu a rozředí škodliviny, takže ty potom snadněji opouštějí tělo. Je to přirozený způsob, jak podpořit fungování zažívacího traktu. Blahodárné účinky této přírodní minerální vody jsou známé stovky let, do lahví se plní již od roku 1896. Od roku 2020 je Šaratica součástí portfolia minerálních vod společnosti Kofola ČeskoSlovensko.

 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: