Mladí a nadějní – Unreal Visual představuje nové portfolio talentovaných režisérů

14. 8. 2020 | redakce

Pražská videoprodukce Unreal Visual, zaměřující se zejména na tvorbu reklamních spotů, rozšířila své řady o nové tváře. Tým nedávno posílili čtyři mladí režiséři, kteří svým talentem drží krok s nejlepšími v oboru. „Chceme nabídnout klientům a agenturám novou vlnu mladých, talentovaných režisérů, kteří k reklamě přistupují svým osobitým stylem. Právě proto jsme zvolili čtyři rozdílné režiséry z nichž každý k tvorbě přistupuje jiným způsobem,“ vysvětluje výkonný producent a majitel Unreal Visual Ondřej Repatý.

„Naší snahou je vybudování středního proudu videoprodukcí, které svou kvalitou dosahují na velké produkční společnosti a zároveň bourají nejistoty v těch malých,” upřesňuje svou vizi Ondřej Repatý.

Novými režiséry působícími pod hlavičkou Unreal Visual jsou Viet Duong, Bart Klimsza, Jakub Šedý a Jaro Atry. Ač by se mohlo zdát, že v oboru teprve začínají, všichni čtyři již prokázali své schopnosti při spolupráci s několika zvučnými značkami. Unreal Visual představuje tyto nové režiséry prostřednictvím krátkých videomedailonků:

 

Viet Duong

Studium FAMU mi dalo dobrý základ k tomu, jak vizuální umění vytvářet a jak o něm přemýšlet. Přestože rád experimentuji s vizuální stránkou, je pro mě důležité, aby nebyla samoúčelná.“

Jako režisér má za sebou reklamní spoty pro značky jako Škoda Auto, Fresh Labels, Lovela nebo Red Bull.

 

Bart Klimsza

„Nejdůležitější pro mě je vyvolat v divákovi pocit. Ve své tvorbě se soustředím na akci, na příběh, na maximální využití kamery a zvuku pro předání myšlenky. Baví mě dynamické a nestandardní záběry, rychlý střih a promyšlený sound design.“

Jako režisér má za sebou reklamní spoty pro značky jako VOGUE, Insportline, Samsung nebo WCA Market.

 

 

Jakub Šedý

„Rád pracuji s vizuálně silnými motivy inspirovanými něčím, co existuje i v reálném životě. Baví mě stylizace, barevné kontrasty, zajímavé lokace – ale zároveň syrovost a dokumentárnost.“

Jako režisér má za sebou reklamní spoty pro značky jako LIDL, Sunárek, Národní muzeum, Obrazy v aukci nebo Photoneo.

 

Jaro Atry

„Bořím mýtus o tom, že k vytvoření fantastických světů a vizuálních efektů potřebujete obrovský tým a astronomický rozpočet. Inovace, studiové natáčení a posouvání hranic. To mou tvorbu vystihuje nejlépe.“

Jako režisér má za sebou reklamní spoty pro značky jako Seznam, Slevomat, Pilsner Urquell, Relax nebo CzechTourism.

 

Sponzorovaný článek

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.