Močení na reklamu? V tomto případě je vítáno

26. 4. 2019 | Kristýna Vozková
Tento CLV panel zažívá psí život. Močí na něj a on analyzuje, zdali nemohou být nejlepší přátelé člověka nemocní.

Výrobce krmiv Purina vyzývá psí miláčky v Paříži, aby se vyčůrali na její reklamní panel. Je v něm totiž zabudovaná speciální technologie, která dokáže v psí moči rozeznat čtyři různé zdravotní problémy – diabetes, infekci močových cest, vysoký cholesterol a problémy s ledvinami. Agentura McCann Paris vycházela z faktu, že více než milion čtyřnohých mazlíčků ve Francii nechodí na pravidelné veterinární kontroly a mohou se u nich tak rozvíjet nediagnostikované choroby. Kampaň Street-Vet tak podporuje jejich zdraví pro ně přirozenou cestou – během venčení a očůrávání patníků.

Panel vábí kolemjdoucí psíky za pomoci feromonů a je uzpůsobený jak pro psy, tak pro feny. Jakmile pes označkuje sloupek, moč je odvedena do sterilní zóny, kde dojde k jejímu testování. Výsledky se následně zobrazí páníčkovi na obrazovce spolu s doporučením na vhodné krmivo pro daného pejska. V případě, že je v moči detekována jedna ze zmíněných chorob, může si majitel psa výsledky naskenovat do telefonu a předat je svému veterináři. Po dokončení celé procedury je panel vydezinfikován a připraven k dalšímu použití.

Tato technologie byla vytvořena po více než dvouletém výzkumu, na kterém se podílel inženýrský institut Yncrea a veterinární klinika VetParis7. Véronique Herman, marketingová specialistka Nestlé Purina Pet Care, ve svém prohlášení uvádí: „Cílem společnosti Purina je poskytnout jednoduchá a efektivní řešení pro zlepšení života našich domácích mazlíčků. Chtěli jsme zvýšit povědomí o důležitosti veterinárních prohlídek, ale také nabídnout řešení, které zapadá do každodenního života majitelů domácích zvířat . “

Zdroje: adage.com,  lacriaturacreativa.com

Kam dál?

Nejedná se ale o první „čůrací reklamu”, která kdy spatřila světlo světa. Před rokem přišla IKEA se svým reklamním těhotenským testem – reklamou na dětskou postýlku, která obsahovala stručnou instrukci „zde počůrejte”. Pokud testovací proužek na papíru potvrdil těhotenství, nastávající maminka získala slevu IKEA Family Clubu.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.