MySpace plánuje radikální redesign

25. 9. 2012 | Petr Michl
Nový redesign MySpace přináší velké změny: má horizontální design, připomíná Pinterest a přihlásit se na něj půjde přes Facebook i Twitter.

MySpace plánuje radikální redesign. To samotné není ničím neobvyklým. Jeden proběhl v roce 2010, kdy bylo ještě cílem udělat z portálu všeobjímající zasíťované centrum zábavy pro zkušené internetové uživatele generace Y. To se nepovedlo a News Corp. prodala poté MySpace společnosti Specific Media za 35 milionů dolarů – tedy se ztrátou půl miliardy dolarů oproti pořizovací ceně. Změny minulý rok spuštěné novým majitelem už měly více vymezený cíl pomoci MS stát se online hudební platformou číslo 1.

 

Nejnovější redesign tento cíl nijak nemění, ale chce ho dosáhnout výrazně jinými prostředky. Při srovnání staré a nové verze se v otázce vzhledu hledají poměrně těžce paralely. Vše bylo postaveno znovu od základů. Hlavní novinkou je horizontální uchopení webové stránky. Za dalšími informacemi nescrollujete dolů, ale pohybujete se do strany. Velký důraz je kladen na fotografie, jež se zjevují ve velkých „tématech“ i ve slušivých blocích. Inspirace Pinterestem se dá těžko popřít. Velice dobře vypadají i náhledy fotogalerií. Na fotkách založený je i přehled nejbližších koncertů oblíbených interpretů uživatele či záložka Trending.

 

Přehrávač je na spodní hraně obrazovky, hudba má být kulisou k brouzdání po stránce, na které není jen co poslouchat, ale zároveň i co vidět. Vše je přitom ale spojené s muzikou, takže se neztrácí hlavní cíl stránky. Přihlášení na MySpace by mělo jít i přes existující účty na Facebooku a Twitteru. Zatím není jasné, kdy bude stránka v nové podobě v provozu. Nejpřehlednější shrnutím změn je dosud propagační video výše. Nedočkaví uživatelé si nicméně mohou podat žádost na teaser stránce new.myspace.com.

Zdroj: www.althingsd.com, www.myspace.com

Štítky dokumentu: Facebook Pinterest SEO Twitter
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.