MySpace prodáno za 35 milionů dolarů, jedním z investorů je i Timberlake

30. 6. 2011 | KuL
News Corporation Ruperta Murdocha se po letech zbavilo kdysi největší sociální sítě. Mediální impérium na obchodu obrovsky prodělalo, v roce 2005 totiž za MySpace zaplatilo přes půl miliardy.

News Corporation Ruperta Murdocha se po letech zbavilo kdysi největší sociální sítě. Ne však za 100 milionů, které firma požadovala, ale podle zákulisních informací jen za 35 milionů dolarů.

Mediální impérium na obchodu obrovsky prodělalo, v roce 2005 totiž za MySpace zaplatilo přes půl miliardy.

Když přišel Facebook, odcházely postupně ostatní sítě. Kdo si dnes vzpomene na Friendster, MySpace nebo třeba naše Líbímseti.cz či Lidé.cz. Facebook odsunul všechny sociální sítě až na druhou kolej, jen v málo zemích není jedničkou.

Novým majitelem se stává Specific Media. Společnost zabývající se internetovým marketingem by chtěla MySpace navrátit starou tvář a hlavně návštěvnost. Jedním z investorů je dokonce herec a zpěvák Justin Timberlake, který by se měl na formování sítě také podílet.

„Je potřeba, aby zde bylo nějaké místo, kde by se fanoušci mohli bavit se svými oblíbenými interprety, poslouchat jejich hudbu, sledovat videa, sdílet a objevovat nové věci. MySpace má pro to dobrý potenciál,“ říká Timberlake.

Možná naivní představa mladíka, který už zformoval Facebook (ve filmu The Social Network hrál Seana Parkera). Přesto je to právě Facebook a jeho stránky, kde se dnes mohou lidé bavit se svými oblíbenými umělci. Nebo je to Twitter, YouTube, či dokonce Ping od Applu. Možná do toho promluví i Google+.

Zdroj: www.cnews.cz
 

Štítky dokumentu: Facebook Google Twitter YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: