Náborová kampaň VUT přichází s pohádkovým příběhem

28. 2. 2020 | Petr Michl
A v té pohádce figuruje mimo absolventa Janka také třeba holografický pastevecký pes. V extras pak příběhy absolventů, včetně zakladatele Marketing Festivalu, Jindřicha Fáborského.

 

Otázku, jestli je vysoká škola k životu potřeba, si asi někdy položila většina z nás. Jak ukazuje nejnovější průzkum mezi absolventy Vysokého učení technického v Brně, 87 % z nich by dnes podle jejich zkušeností nebylo profesně na takové úrovni, na jakou se dostali díky studiu na brněnské technice. Právě přínos studia je také leitmotivem nové kampaně Vysokého učené technického v Brně.

Kampaň zároveň akcentuje to, že zhruba polovina absolventů se po úspěšném studiu vrací zpět do svého kraje, kde může díky nabytým vědomostem a zkušenostem regionu významně pomoci. S tím si hraje i kampaňové video, které ukazuje studenta VUT Janka, kterého otec pošle do světa na zkušenou. Ten pak po studiu na VUT dokáže využít znalosti i po návratu domů k rodinnému „pasteveckému byznysu“. V pohádkovém spotu s voiceoverem Arnošta Goldflama dokonce sestrojí holografického pasteveckého psa a rodinné hospodářství značně technologicky vylepší.

 

Video režírované Adamem Faikem v produkci společností Epicture a Morning Pug se natáčelo ve skanzenu v Rožnově pod Radhoštěm. Není to náhodou. „Díky tomu, že je dnes svět globální a je provázaný internetem, nemusíte sedět v Kalifornii, abyste ovlivňovali dění ve světě elektroniky. Můžete být v Rožnově nebo v Brně, a i tak můžete mít řadu mezinárodních patentů,“ potvrzuje absolvent Fakulty elektrotechniky a komunikačních technologií Radek Václavík, který je dnes ředitelem vývoje firmy ON Semiconductor. Jeden z největších producentů polovodičů na světě sídlí v Rožnově pod Radhoštěm a kamerové čipy z jejich výroby si vybrali filmaři i pro natáčení velkofilmu Avengers: Endgame.

Kampaň má jako hlavní motto „Studium má smysl“, mezi hlavní teze letošní kampaně patří ale také claimy „CHCI VUT“, „ŽIJU VUT“ a „MÁM VUT“. Kampaň se totiž nezaměřuje jen na uchazeče o studium, ale také na samotné studenty a následně i absolventy. VUT je totiž bude provázet od prvních okamžiků, kdy se rozhodnou vyplnit přihlášku, až do konce života. Univerzita to dokazuje extras videi s absolventy.

„Celkem 94 % absolventů nám v průzkumu uvedlo, že jim trvalo nejdéle tři měsíce od ukončení studia, než si našli práci. Téměř 70 % přitom pracovalo už při studiu, ostatní si pravděpodobně ještě chtěli užít své poslední bezstarostné prázdniny, než s prací začnou naplno,“ vyzdvihuje uplatnitelnost absolventů Valerie Tomašíková, koordinátorka kampaně VUT.

I proto doplňuje motto „Studium má smysl“ hlavní teze letošní kampaně „CHCI VUT“, „ŽIJU VUT“ a „MÁM VUT“. Jak vyplývá z jednotlivých sloganů, kampaň se zaměřuje nejen na uchazeče o studium, ale také na samotné studenty a následně i absolventy. To se odráží i v extra videích, které zpovídá 4 významné osobnosti. Z pohledu marketérů je jistě nejzajímavější Jindřich Fáborský. Ten po studiu Fakulty podnikatelské založil Marketing Festival, jednu z největších marketingových konferencí v Evropě.

Studium na Fakultě výtvarných umění formovalo i umělkyni Vendulku Chalánkovou.

Informatik Igor Potůček zase vyzdvihuje možnost věnovat se projektům do hloubky. V současnosti dodává stovkám sportovních klubů technologii, která dokáže analyzovat například fotbalové utkání.

Čtveřici někdejších studentů uzavírá absolvent Fakulty elektrotechniky a komunikačních technologií, již zmiňovaný ředitel vývoje firmy ON Semiconductor, Radek Václavík.

Tyto medialonky najdou potenciální uchazeči o studium na náborové microsite ChciVUT.cz

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.