Nevídaná pocta: Nike natočila reklamu o Footshopu

2. 9. 2022 | Petr Michl
Málokdy se stane, aby o českém prodejci vznikl oslavný dokument v režii globálního love brandu. Přesně to se ale poštěstilo Footshopu, o kterém jako o jednom z nejlepších obchodů s teniskami na světě točila značka Nike v rámci své série Nike Talking Shop.

Zdroj: Footshop blog

Nike je jednou z nejpopulárnějších sportovních značek světa a fenoménem je zejména v oblasti, s kterou začala: v běžeckých botách. Sneakers se postupem času stali módní záležitostí a za limitované edice jsou tzv. sneaker heads schopní utratit horentní sumy. Zejména na prodej tohoto segmentu se zaměřuje česká společnost Footshop. A právě ve spojitosti s tím se jí dostalo velké pocty. Nike pro ni natočila reklamu ve formě dokumentu.

Ten je součástí obsahové série Nike Talking Shop publikované aplikací SNKRS, která se specializuje na prodej sneakers, včetně limitovaných sérií. Aplikace má milionové návštěvy a v roce 2020 přinesly její tržby Nike 1,7 miliardy dolarů.

Ve videu mluví o Footshopu jeho zakladatel a šéf od samých začátků, Peter Hajduček, produktový manažer Peter “Kovkou” Kováč a marketing project manager, Johana Kučerová. Na dokument natočený ve vertikálním módu se můžete podívat níže.

Na produkci se přitom Footshop nijak finančně nepodílel, jde vyloženě o odměnu za dobrou práci.

„Milník! S hrdostí oznamujeme, že Footshop je oficiálně součástí série Nike Talking Shop Series v aplikaci SNKRS.

Máme cíle, máme sny. Jedním z nich bylo patřit mezi nejlepší obchody s teniskami na světě, o kterých Nike natáčí sérii krátkých dokumentů s názvem Nike Talking Shop. Touto sérií americká ikona představuje nejvýznamnější vlajkové lodě sneaker & streetwear kultury mezi maloobchodními prodejnami a Footshop je její nejnovější součástí,“ uvedl Footshop na svém Instagramu.

Snad je to pro Footshop znamení návratu dobrých časů. Společnost prodává v 15 zemích a loni její obrat překročil miliardu dolarů. Zároveň je ovšem příkladem firmy, co se svezla na pandemickém rozmachu e-commerce a přepálila své výhledy budoucího růstu. I z toho důvodu musela v posledním roce podstoupit sebezáchovné zeštíhlení zahrnující propuštění třetiny zaměstnanců. Nyní by ovšem měla být opět v zisku. Reklama od Nike směřovaná přesně ke komunitě milovníků sneakers by jí v tom měla jistě pomoci.

Níže naleznete foto z natáčení.


Zdroj: Footshop blog


Zdroj: Footshop blog


Zdroj: Footshop blog


Zdroj: Footshop blog

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: