New York Fashion Week přes sociální média jako z první řady

11. 9. 2012 | Bednářová Daniela
Pokud vás zajímá, co se nosí a hlavně, co se bude nosit, máte od 6. září v diáři označen týden barevnou fixou, protože v New Yorku odstartoval Fashion Week.

Pokud vás zajímá, co se nosí a hlavně, co se bude nosit, máte od 6. září v diáři označen týden barevnou fixou, protože v New Yorku odstartoval Fashion Week. A neznamená to, že kvůli tomu musíte plánovat cestu za oceán. Prostřednictvím sociálních sítí může být na módních přehlídkách v New Yorku úplně každý. Přes Tumblr sdílelo několik bloggerů svoji cestu na týden módy a díky Twitteru si můžete nyní v podstatě sednout do první řady. Druhá největší sociální síť pro tuto událost spravuje speciálního módního průvodce. Informace, obrázky a videa získají uživatelé z tweetů designérů, bloggerů, modelek a módních ikon. Na seznamu přispěvovatelů je celkem asi 50 jmen. Kromě klasických hashtagů jako je #NYFW a #FashionWeek, vytvořil Twitter také speciální hashtag #DayInTheLife, pod kterým se dají najít všechny zákulisní novinky z právě probíhajícího týdne pěkně na jednom místě.

Více jak třetina značek, které se na týdnu módy prezentují, přináší živé streamy přímo z přehlídkového mola. Kromě Twitteru je využívaným prostředkem pro komunikaci i Facebook, Tumblr nebo Pinterest. Minulou sezonu byl sice hitem Instagram, ale je možné, že ho vystřídá právě Pinterest. Jako správné místo pro módu se již několikrát osvědčil, například Oscar de la Renta na Pinterestu představil v dubnu svoji koleci pro nevěsty. Americký deník Wall Street Journal má pro Fashion Week v New Yorku vyhrazenou speciální nástěnku, na kterou už přibylo 60 obrázků.

 

Samozřejmě je v rámci módního svátku k vidění i řada různých doplňků. Překvapením letošního zářijového týdne newyorské módy jsou ale moderní technologie. Na přehlídce Diane von Furstenberg na jaro/léto 2013 se procházely modelky s Google brýlemi ve speciálních barevných úpravách. Byl u toho i jeden ze zakladatelů společnosti Google Sergey Brin také ve slušivých Google Glass. Nejednalo se ale jen o módní doplněk, brýle posloužily i k vytvoření krátkého filmu ze zákulisí přehlídky ‘DVF through Glass’, který bude poprvé ke shlédnutí na konci Fashion Weeku 13. září.

Zdroje: www.mashable.com, www.fashion.telegraph.co.uk, www.blog.twitter.com


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: