Nike oslavuje pohádkovou vílu na skateboardu, která získala stříbro na letošní olympiádě

6. 8. 2021 | Eva Dragulová
V hlavní roli reklamy Nike brázdí brazilské favely na skejtu talentovaná 13letá olympionička Rayssa Leal a a za ní letí kreslené postavičky z Disneyovek. V Nike věří na víly a splněné pohádky, věříte na ně i vy?

Značka Nike vzdává ve své nové reklamě hold sportovkyni Raysse Leal. Když přebírala minulý týden na stupni vítězů stříbro za skateboarding, byla v tu chvíli nejmladší olympijskou medailistkou. Jde tak trochu o pohádkový příběh a tomu odpovídá i 90vteřinový spot od reklamní agentury Wieden + Kennedy ze São Paula, který je podkreslen písní „A Dream Is a Wish Your Heart Makes“ známou z disneyovské Popelky. A z téže pohádky natočené už (!) roku 1950 se v reklamě objeví i postavičky ptáků, myší a jiných kreslených zvířat, které spolu s naší „Popelkou“ s křídly řádí na skejtu favelami. Do urbanistického a realistického prostoru se dostává závan pohádky. 

V jedné scéně se na zdi dokonce objevuje smělé graffiti „Víly existují!“

Pozitivně laděná reklama se skvělou energií je odklonem od klasických „skejťáckých” videí, ve kterých vystupují na skejtu muži. V tomto spotu se na odiv dává spíš vnitřní svět člověka, který dělá, co miluje, a jeho láska se v jeho životě zrcadlí.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.