Nike ve své nové kampani inspiruje ženy, aby při trénincích podávaly lepší výkony

16. 4. 2015 | Dan Škvařil
Co se honí ženám hlavou, když sportují? Nike je v kampani #betterforit nabádá, aby do toho ještě trochu šláply.


Ženy jsou pro Nike velmi cennými zákaznicemi. Proto jim věnoval svou další kampaň, která je zatím tím nejdražším reklamním tažením firmy zaměřeným na něžné pohlaví

Kampaň #betterforit zahájil 12. dubna šedesátivteřinový spot poprvé odvysílaný během předávání filmových cen MTV Movie Awards. Klip místo (v této branži dosti běžných) celebrit zobrazuje tuctové dívky, které se věnují sportovním aktivitám, a nahlíží jim během toho do hlavy.

Hlavní sdělení spočívá v tom, že i když to nejsou žádné profesionální sportovkyně, dokážou se překonávat a předvést skvělý výkon. „I did it! Let’s go again,“ říká na konci klipu úspěšná absolventka maratonu, která přitom na začátku videa zamýšlela běh ukončit už po dvou mílích.



Rozsáhlá celosvětová kampaň doprovázená na sociálních sítích hashtagem #betterforit nabádá dívky, aby společně zvedly laťky svých ambicí a inspirovaly se navzájem k lepším sportovním výkonům. Nike navíc tvrdí, že má pod sebou digitální komunitu 70 miliónů žen, která stále roste, především v Evropě a Číně. Běžkyň, které využívají joggingovou aplikaci Nike, je v Severní Americe více než mužů (54 procent). Za několik let používání této aplikace ženy naběhaly přibližně 170 miliónů mil.

Nike věří, že za dva roky se mu podaří zvednout celkové tržby o 2 miliardy dolarů právě díky dalšímu prodeji novým ženským zákaznicím. Takový cíl vyžaduje propracované a originální marketingové koncepty. Soudě podle ohlasů na sociálních sítích, s kampaní #betterforit nasadil hned ze začátku velmi svižné tempo.











Zdroje: Adweek, Business Insder, Nike

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.