Nike ztělesňuje odhodlání sportovců v nové, střihově dokonalé reklamě

3. 8. 2020 | Barbora Vičarová
„Nás nezastavíte,” burácí Nike v střihově precizní reklamě složené ze 72 sportovních momentů. Dost možná jde o dosud nejlepší „covidový spot”. Místo patosu z něj totiž teče odhodlání.

Nový reklamní spot od Nike je opět velmi povedený. Ve videu s názvem „You Can’t Stop Us” přichází značka se silnými prohlášeními, přináší emočně vypjaté sportovní okamžiky a mistrně jich využívá ve střihu na rozdělené obrazovce. Na koronavirová omezení, předsudky vůči rase nebo orientaci, či tělesné handicapy jednohlasně odpovídá: „Nás nezastavíte”.

Tento reklamní počin je třetím v sérii s názvem „You Can’t Stop Us” („Nás nezastavíte”), který produkovala portlandská reklamní agentura Wieden + Kennedy. Emotivní voiceover namluvila kapitánka ženského národního fotbalového týmu Megan Rapinoe a zaznívají v něm silné věty:

„Nikdy nejsme sami a to je naše síla. 

Když o nás pochybují, hrajeme jako jeden muž. 

Když nás drží zpátky, jdeme ještě dál a ještě důrazněji. 

Když nás neberou vážně, ukážeme jim opak.

 

A když do daného sportu nepasujeme, změníme ho. 

Věci vždycky nejdou, tak jak chceme, ale my najdeme cestu.

A když něco není fér, změníme to. 

Je naše odpovědnost, udělat svět lepším místem. 

 

A jakkoliv je to těžké, vrátíme se ještě silnější.

Protože nic nemůže zastavit to, co děláme společně.” 

 

V minutu a půl dlouhém spotu se objevují sportovní legendy jako LeBron James, Cristiano Ronaldo, Serena Williams, Naomi Osaka nebo Kylian Mbappé. Sám Nike k uvedení spotu říká:

„Prázdné tělocvičny a zavřené stadiony nezabránily sportovcům v jejich úsilí, aby používali své platformy k prosazování změn. My ukazujeme, jak vypadá sport, kde jsou rovné podmínky, a tím si připomínáme, že budoucnost může být lepší.”

Přípravě spotu předcházel dlouhý výběr na sebe pasujících záběrů. Z více než 4 tisíc sportovních momentů je jich ve finálním spotu můžeme vidět 72, ve spotu se ukáže 53 sportovců a 24 různých sportů. A úsilí při editaci se vyplatilo – video se ihned po zveřejnění stalo virálním, momentálně má na YouTube už přes 22 milionů zhlédnutí. 

 

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.