Novinka v Messengeru pomůže přitáhnout potenciální zákazníky

5. 9. 2019 | Barbora Vičarová
Facebook přichází s novinkou, jak zasáhnout potenciální zákazníky, kteří se značkou chtějí přímo komunikovat skrze Messenger. Nová šablona umožňuje skrze reklamu spustit přímou konverzaci se zákazníkem a dovést ho až ke kýžené konverzi. Zjistěte, jak na to.

Podle statistik Facebooku z prostředí USA, Velké Británie, Brazílie a Indie je pro 61 % dotázaných nejjednodušším způsobem komunikace se značkou její přímé kontaktování skrze Messenger. Každý měsíc si skrze tuto aplikaci vymění uživatelé na 20 miliard zpráv a Messenger je jeden z nejpopulárnějších nástrojů pro zasílání zpráv, který spojuje značky a jejich zákazníky.

Nový formát dokáže rozmluvit zákazníka v jeho přirozeném prostředí

A právě to se Facebook snaží zohlednit v nové šabloně pro generování potenciálních zákazníků, která je dostupná ve Správci reklam. Aby bylo pro firmu snazší kontaktovat své potenciální zákazníky, spustil Facebook nově celosvětovou funkci, která marketérům umožní navázat spojení se zákazníkem a dovést ho ke konverzi. Nová šablona totiž umí vygenerovat reklamu, jejímž prokliknutím zákazník pošle firmě automatizovanou otázku do Messengeru a je následně sadou otázek a odpovědí veden k tomu, sdělit značce více o svém záměru. Třeba, když prokline reklamu stylisty jako v ukázce níže.

 


Zdroj: Facebook

Tento proces tak zjednoduší zákazníkovi zahájení komunikace se značkou a zároveň mu nabízí kontaktovat značku způsobem, který je pro něj v komunikaci naprosto přirozený. Jednou z prvních značek, která tuto novinku využila ve své komunikaci se zákazníkem, byli General Motors a přineslo jim to 
3 000 nových potenciálních zákazníků v průběhu 8 týdnů, kdy byla reklama v provozu. A kromě toho značka také získala o 30 % vyšší konverzní poměr skrze Messenger ve srovnání s ostatními kanály digitálního marketingu. 

Níže můžete vidět další ukázku, která znázorňuje právě konverzaci se zájemcem o testovací jízdu automobilem, v níž jde především o nalezení časového okna, které se oběma stranám hodí. 


Zdroj: Facebook

Jak na to?

  • Ve Správci reklam vyberte cíl „Messages Objective” a nastavte „Click to Messenger”.
  • V nastavení zpráv pak vyberete Generate Leads” a kliknete na tlačítko „+ Create Chat”.
  • Následně přidáte úvodní dotaz, který zákazník prokliknutím reklamy odešle, nabídku s dalšími dotazy, zprávu s poděkováním, diskvalifikační zprávu, zprávu s připomenutím dokončení a zásady ochrany osobních údajů.
  • Vše následně pouze dokončíte v nastavení reklamy a odešlete ke schválení.
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.