Nový reklamní nástroj v rukách Googlu

13. 4. 2012 | Bednářová Daniela
Google chce zvýšit proklikovost reklam u překlepů, zavádí nástroj Near Match.

Společnosti, které chtějí na své stránky dostat i ty zákazníky, kteří si nepamatují jejich jméno přesně, nebo se občas překlepnou, mají od Googlu k dispozici nový nástroj - ‘Near Match’.
Near Match umožňuje rozšíření zadání slov, přes která zákazníci firmy vyhledávají. Prozatím mohli zadavatelé reklamy používat přesná klíčová slova a spojení, nově jim Google nabízí i možnost rozšíření na překlepy, množné číslo nebo zkratky. Počet prokliků by měl podle Googlu vzrůst o 6,5 % a u zobrazení reklamy dokonce až o 9,8 %. Zatím je k dispozici některým obchodníkům zkušební beta verze.

Pro běžné uživatele Googlu nový nástroj nepřináší nijak závratnou změnu. Google se jim i nadále bude snažit poskytovat relevantní výsledky a reklamní odkazy, které s největší pravděpodobností skutečně chtěli najít. Pro zadavatele reklamy to ale změna je. Při použití "Near Match" budou mít jejich reklamy více impresí a prokliků, tím pádem za ně i více zaplatí.

A to Google skutečně potřebuje. V posledním čtvrtletí minulého roku Google zaznamenal 8 % pokles průměrné ceny za proklik.

Do budoucna Google chystá i změny ve vyhledávání pro běžné uživatele. Google již dříve oznámil, že vylepší způsob vyhledávání. Nabídne pro uživatele příjemnější a přirozenější komunikaci s vyhledávačem a současně i přesnější výsledky vyhledávání (tzv. sémantické vyhledávání).

Zdroj: www.adage.com

Štítky dokumentu: Google SEO
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.