Nový způsob získání fanoušků: Promoted Page Likes dostupné nově i mimo USA

2. 5. 2013 | Petr Michl

Správci facebookových stránek mají nový způsob, jak podpořit získávání fanoušků reklamou. Tedy alespoň ti mimo USA, na americkém trhu existuje formát Promoted Page Likes již od prosince 2012. Nyní by měl být dostupný i globálně, respektive stane se tak postupně v příštích dnech a týdnech. Jeho cílem je umožnit rozšiřování fanouškovské báze i malým podnikům, daný reklamní formát nevyžaduje žádné složité cílení a velké rozpočty a jde ho spustit přímo z panelu správce stránky.

Reklamy se budou ukazovat v news feedu uživatelů a v desktopové verzi Facebooku i v Tickeru po pravé straně. Reklama bude mít vlastně tři verze, včetně automaticky vytvořeného sponzorovaného příběhu (Sponsored Story). Správci pak mohou reklamy pozastavit nebo upravit ze Správce reklam. Náhled reklamy poskytnutý na blogu Facebook Studia můžete vidět níže.


Po spuštění kampaně uvidíte také tuto jednoduchou statistiku. Podobně jako u Promoted Posts lze nastavit rozpočet dle odhadu fanoušků, které za danou částku můžete oslovit.


Zdroj: http://www.facebook-studio.com

Štítky dokumentu: Facebook Reklamy na Facebooku
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.