Odborníky znepokojuje rostoucí trend přesné lokalizace uživatele

15. 3. 2010 | TAM
Specialisté na digitální PR varují značky, aby byly velmi opatrné ve všech aktivitách, které souvisí s lokalizováním uživatelů. Podle nich je vývoj překotnější než případné eliminování rizik. Jejich výtka také směřuje k nízké ochraně aplikací, které s exaktní pozicí uživatele pracují, před zneužitím třetí stranou a k faktu, že takovéto aplikace často používají děti do třinácti let, aniž by to kohokoli znepokojovalo.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Specialisté na digitální PR varují značky, aby byly velmi opatrné ve všech aktivitách, které souvisí s lokalizováním uživatelů. Podle nich je vývoj překotnější než případné eliminování rizik. Jejich výtka také směřuje k nízké ochraně aplikací, které s exaktní pozicí uživatele pracují, před zneužitím třetí stranou a k faktu, že takovéto aplikace často používají děti do třinácti let, aniž by to kohokoli znepokojovalo.
"Společnosti musí přijímat zodpovědnost za nabízené služby. Musí si uvědomit, jaká rizika s sebou nese například povzbuzování dětí k tomu, aby do nechráněného éteru vysílaly velmi citlivé informace, včetně své současné pozice," uvádí Kate Hartley z Carrot Communications.
Problému s uváděním své přesné pozice se nedávno chopili i tvůrci webové stránky "PleaseRobMe," která zpracovává data o uživatelově lokalitě ze serverů Foursquare, Gowalla, Brightkite a Twitteru. Stránka tak upozornila na další další riziko, který s sebou trend přinesl.

Štítky dokumentu: Mobilní aplikace Twitter
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.