Oděvní značka Gap představí novou kampaň

1. 8. 2011 | CaB
Známá americká značka Gap, která prodává pánské, dámské a dětské oblečení, zahájí na podzim novou globální kampaň. Firma také natočila několik dokumentárních spotů.

Americká oděvní značka Gap zahajuje svou první globální kampaň. K jejímu rozšíření využije především sociální sítě. Zaměří se na Facebook, Twitter a YouTube. Společnost svou novou kampaň představí na podzim letošního roku.


Firma Gap natočila několik krátkých videí s názvem „1969: LA and Beyond“, která jsou dostupná na sociální síti Facebook a také na YouTube. Série asi třiceti videí je natočena v dokumentárním stylu. Soustředí se hlavně na designové studio v Los Angeles a návrháře, kteří hovoří o značce a o procesu tvorby oděvů. Tato videa jsou prý jen pouhý začátek kampaně.


Značka přichází s rekonstrukcí svého marketingového působení těsně poté, co čelila masivní vlně odporu proti změně kultovního dvacet let starého loga.


Značka Gap se zaměřuje na styl a zároveň pohodlí. Nabízí dámské, pánské a rovněž dětské oblečení. Kromě oděvů a doplňků má ve své nabídce také parfémy.

 

Zdroj: www. adage.com, www. marketingweek.co.uk
 

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.