Podle Nike jsou ‘nejdrsnější‘ sportovkyně mámy a těhotné ženy

18. 3. 2021 | Eva Dragulová
„Můžeš být sportovkyně?” ptá se sugestivně voiceover ve spotu značky Nike a kamera pomalu zabírá těhotnou ženu ve sportovním. Krátký film „The Toughest Athletes" přirovnává dřinu v těhotenství a mateřství k té, kterou ženy vyvíjí při vrcholovém sportu.

Mateřství a výchova dětí patří k nejméně oceňovaným pracím. Ženy tráví měsíce v pandemii tím, že žonglují mezi zaměstnáním, dětmi a domácností. A právě tento fakt se značka Nike rozhodla přetavit do spotu „The Toughest Athletes“, se kterým jim pomáhala londýnská reklamní agentura Wieden + Kennedy. V krátkém filmu uvidíte 20 sportovkyň, mezi nimi jsou i hvězdy jako Alex Morgan, Perri Edwards, Bianca Williams, Shelly-Ann Fraser-Pryce, Nia Ali a Serena Williams.

Videospot od Wieden + Kennedy se zaměřuje především na běžné sportovkyně, na ženy, na matky. Sugestivně začíná: 

Můžeš být sportovkyní? Ty, těhotná ženo. Ty, matko. To záleží. Kdo je vlastně sportovkyně?“

Video pokračuje tím, že popisuje, jaké kvality většinou sportovcům přisuzujeme:

 

Někdo, kdo se hýbe? 

Někdo, kdo to všechno zvládne bez ohledu na okolnosti.

Někdo, kdo naslouchá svému tělu.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.