Pornhub se zastává předmětů v domácnosti. Není to jejich práce!

2. 10. 2020 | Petr Michl
„Not my job," zpívají okurka, elektrický kartáček nebo třeba ponožka v kampani na erotické hračky od Pornhubu.

Víte, co mají společného mrkev, ponožka, pračka, ponožka, vibrujicí telefon, okurka, sprcha, kokos nebo hadice od vysavače? Lidé je používají nejen k jejich původním účelům, ale také k tomu, aby si tzv. „udělali dobře“. Pornhub má mimo nejpopulárnějšího portálu s videoobsahem pro dospělé i svou řadu erotických hraček, Pornhub Toys, a pochopitelně si myslí, že ti zvládnou svou „práci“ lépe. Propaguje to s novou kampaní postavenou na videoklipu, kde zmíněné předměty zpívají: „Not my job.“

Všechno jídlo a další předměty hrající ve videoklipu vycházejí z velké online rešerše. „K tomuto projektu jsme dělali skutečně velký průzkum. Prošli jsme stovky článků a online fór, abychom našli ty nejdivočejší předměty, které byly použity jako sexuální hračky. Je neuvěřitelné, s čím jsou lidé schopni mít sex, když nemají po ruce sexuální hračku. Obzvláště v dnešní době, kdy jsou často doma dlouhodobě,“ uvedl David Martin Angelus, creative director z agentury BETC Paris, která za videoklipem stojí. Jeho atraktivita spočívá z půlky na správném výběru hudby v podobě nyní již 20 let starého hitu The Bad Touch od kapely Blood Hound Gang a jeho novým textem. 

Je jednoduše úsměvné, když elektrický kartáček zpívá: „Stop, baby stop. 4 in 5 dentists recommend to use me to whiten your teeth, not to replace your ex-boyfriend.“ Tedy v překladu: „Přestaň, baby, přestaň. 4 z 5 zubařů doporučují používat mě k bělení zubů, nikoliv k náhradě bývalého přítele.“ 

Vše pak rámuje unisono zpívaný refrén.

Podívejte se sami ve videu níže.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.