Proč si udržovat odstup? Geniální spot to vysvětluje s pomocí stovek pastí na myši a pingpongového míčku

28. 4. 2020 | Petr Michl
Tato vizuální metafora vám vyrazí dech. A vystraší všechny myši v okruhu několika kilometrů…

Apelů na to, abychom zůstávali doma a nedružili se s ostatními, už jste viděli nespočet. To není výtka. Videa pro dobrou věc mají v tuto chvíli rozhodně smysl. Jen jdou dělat i jinak než s celebritou, co vám promlouvá do duše. Výjimečnou ukázkou kreativity je spot pro Ministerstvo zdravotnictví státu Ohio v USA od agentury Real Art.

Ilustruje, proč je výhodné držet si od ostatních odstup, s pomocí nečekaných rekvizit a se skutečnou elegancí. Místo dalších slov v tomto případě necháme promluvit obraz.

Agentura nedostala specifický brief. Ztvárnění potřeby udržovat tzv. social distancing bylo čistě na ní. Inspirací byl Disneyho film z roku 1957  „Our Friend the Atom", který na řetězové reakci cvakajících pastí na myši ilustroval jadernou fúzi.

Vše bylo natočeno na jevišti divadla za dva dny ve štábu o pouhých 3 lidech v první den a v pěti lidech v den druhý. Rozhodně ale nešlo o jednoduchý úkol. Andy Nick, který v agentuře Real Art vede videoprodukci, se podělil se zákulisním videem řetězové reakce, přičemž uvedl, že natáčení první scény trvalo 8 hodin

Na video se podívejte níže. 

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: