Ráno hledáme přes desktopy, v noci vede mobilní vyhledávání

1. 10. 2010 | IKE
Jaká je denní anatomie internetového vyhledávání? Z informací společnosti iCrossing, které zveřejnil server Business Insider vyplývá, že mobilní vyhledávání pomalu ale jistě nachází svou pozici po boku toho desktopového. Při drobném zjednodušení by se dalo říci, že desktopové vyhledávání dominuje ránu, mobilní zase noci.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Jaká je denní anatomie internetového vyhledávání? Z informací společnosti iCrossing, které zveřejnil server Business Insider vyplývá, že mobilní vyhledávání pomalu ale jistě nachází svou pozici po boku toho desktopového. Při drobném zjednodušení by se dalo říci, že desktopové vyhledávání dominuje ránu, mobilní zase noci.

Křivka jasně sleduje výrazný nárůst desktopového hledání mezi šestou a desátou hodinou, přičemž vrchol je v době kolem půl deváté. Od této chvíle následuje výrazný pokles desktopového a pozvolný nárůst mobilního vyhledávání. Stejným dílem se z obou platforem vyhledává zhruba v osm hodin večer - od tohoto momentu pokračuje desktopové vyhledávání dál ke svému minimu, mobilní naopak ke svému maximu, které je zhruba v deset hodin večer.

A pokud bychom se na vyhledávání podívali v týdenním cyklu, zjistíme, že maxima dosahuje mobilní vyhledávání o víkendech, přes pracovní týdny pak vedou desktopy.

Štítky dokumentu: Mobilní aplikace SEO
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.