Reklama týdne: Beyond Meat Jerky – You've Evolved. So Should Your Snacks

20. 5. 2022 | Kristýna Vozková
Co vyhraje? Lékořice černá jako duše vašeho 16letého emo já, nebo environmentálně uvědomělé jerky? Nové kampaně Beyond Meat nabízí hned čtyři souboje s tím, co jsme byli v mládí.

 

Klient: Beyond Meat

Kreativní agentura: Goodby Silverstein & Partners

Produkce: Dummy

Země: USA

Pamatujete si na své mladé já? Na jeho prudké výkyvy nálad, podléhání extravagantním módním trendům a katastrofální stravovací návyky? Co by vám asi řeklo, kdyby vás teď vidělo se sušenou náhražkou masa Beyond Meat Jerky?  Přesně to se dozvíte ve čtyřech 30sekundových spotech, které zachycují evoluci úplně rozdílných charakterů. Všechny ale spojuje láska k rostlinným produktům Beyond Meat a také slogan „You've Evolved. So Should Your Snacks” (“Posunul ses, stejně tak by měly i tvoje svačiny”).

V první verzi vidíme mladou ženu, která v posilovně na lavičce svačí své sušené „nemaso”, zatímco jí její šestnáctiletá emo verze s výrazem naprostého odporu nabízí černý pendrek „ve stejné barvě jako její duše”

Nažehlený kravaťák se ze všech sil snaží ignorovat své pubertální já – otravného nu-metalistu v pytli místo kalhot, s černými nehty a nulovým pochopením pro environmentálně uvědomělé jerky. Místo toho se táže, co se to s ním stalo a připomíná mu staré dobré časy, kdy se cpali pizza kapsičkami k prasknutí.

Může být ještě něco horšího? Co takhle nadutý quarterback ve vytahaném dresu s plnou pusou křupek? Když zjistí, co jeho starší já během procházky v zahradnictví svačí, s odporem vyplivne lupínky a prohlásí, že je „čtyři vteřiny od toho, aby jej složil”.

 

A pojďme se podívat na setkání s šestiletým já v supermarketu. Poté, co se holčička seznámí se svým vlastním dítětem, prohlásí, že by její dospělá verze neměla vůbec zkoušet dát Beyond Meat Jerky do svého košíku. A když se tak stane, ztropí velkou scénu. 

l Kampaň připravila,agentura Goodby Silverstein & Partners. Její kreativní ředitel, Jon Wolanske, uvedl, že hlavním námětem spotů byli duchové naší minulosti a to, jak jsou pro nás díky sociálním sítím neustále přítomní. A co by se stalo, kdyby se na nás přišli podívat a zeptat se nás, jak moc jsme se za tu dobu změnili? CMO ve společnosti Planet partnership, podniku Beyond Meat/PepsiCo, Liza Darnell, dodala, že jejich zákazníci pocházejí ze všech možných oblastí, ale spojuje je snaha dělat věci stále lépe. „Takže myšlenka vývoje a neustálé proměny byla pro tým skvělým prostorem pro kreativní hrátky.”

Agentura Goodby Silverstein & Partners se zavázala, že reklamy budou co nejrealističtější. Tvůrci se tak zaměřili na hledání dvojic herců, kteří skutečně vypadali jako starší a mladší verze téže osoby, a při natáčení využívali minimum make-upu nebo speciálních efektů. Díky tomu jejich interakce působí skutečně autenticky a u členů štábu se prý hrdinové nevyhnuli otázkám, zda byli v pubertě skutečně emo nebo nu-metaloví nadšenci. Režisér spotu Harold Einstein si dal záležet také na tom, aby byl do detailů vyladěný i módní styl mladších verzí.

Společnost doufá, že se lidstvo bude přibližovat více ekologickému způsobu života a pokukazuje svým spotem na to, že evoluce v životě by se měla odrážet i ve způsobu stravování a že budoucnost patří rostlinné stravě.

Zdroje: Muse By Clio, Campaign Live
 

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: