Reklama týdne: Čtyři náklaďáky Volvo na sobě ve vás vyvolají údiv

28. 2. 2020 | Petr Michl
Vzpomínáte na reklamu Epic Split s Jeanem Claudem Van Dammem? Nový spot Volvo Trucks má snad ještě epičtější proporce.

 

Klient: Volvo Trucks

Země: Švédsko

Agentury: Forsman & Bodenfors, Bacon

 

Reklamy na trucky Volvo dokážou vyvolat úžas. Kdo by zapomněl na Jeana Clauda Van Damma a jeho Epic Split. Nový spot švédské značky režíroval také Andreas Nilsson a rozhodl se, že na epičnosti nehodlá ubírat. Tentokrát ovšem nejsou v hlavní roli pružná třísla hrdiny akčních filmů ani posilovač řízení, je to čirá síla a odolnost tahačů Volvo.

Za reklamou mimo Nilssona stojí již tradičně agentura Forsman & Bodenfors a produkční společnost Bacon. Celý vizuál je s burácející skladbou Dobytí ráje od Vangelise, šlehajícími blesky, silným deštěm a vlky až parodicky přepálený. Doslova „over the top“ tu je ale něco jiného, konkrétně 3 kamiony. Video postupně odhalí „věž“ ze 4 tahačů Volvo na sobě. Na tom nejvyšším pak stojí samotný CEO značky, Roger Alm.

Nový spot přichází v okamžik, kdy Volvo představuje nové řady svých tahačů Volvo FH, Volvo FH16, Volvo FM a Volvo FMX. A celý tento stunt je možný díky jejich podvozku, který unese zátěž až 38 tun.

Video bylo natočeno u Gothenburgu v testovacím areálu značky. Jak dokládá následující „making of“ video, obešlo se bez CGI triků.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.