Reklama týdne: Gangsterka od Burger Kingu zobrazuje násilnou čistku

7. 7. 2021 | Petr Michl
Vypadá to jako scéna od Tarantina, akorát mají tvrďáci „čistící podnik“ místo hlavy třeba rajče nebo salát. Umělé ingredience nepotká v této gangsterce nic pěkného.

 

Klient: Burger King

Kreativní agentura: We Believers

Produkce: LANDIA

Režiséři: Robert Llauro / Agustín Alberdi

 

Borci v kožených bundách jdou do akce. Jejich boss čeká před podnikem, v kterém mezitím nechávají projevit své sklony k násilí. Jejich oběti nečeká nic pěkného: poctivá nakládačka pěstí, rána baseballovou pálkou, prohození oknem, ale i zničující ponoření obličeje do vařícího oleje.

Ne, to nebyla scéna z mafiánského filmu, ale výsledek další spolupráce Burger Kingu s kreativní agenturou We Believers a produkcí Landia. V klipu nazvaném The Naturals vs The Artificials se výše popsaní ranaři vypořádávají s umělými ingrediencemi ve Whopperu. A hraje jim k tomu i tklivá píseň s tímto textem:    

„How could it be
That we couldn't see
They'd clean up the Whopper
From artificial ingredients ... like me?
Goodbye, Sodium Benzoate. Goodbye, Monosodium Glutamate.
Goodbye, Polysorbate 80. Goodbye, EDT Acid...
They say real food tastes better
Bye forever, see you never."

Na spot se podívejte níže:

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: