Reklama týdne: Hasbro ukazuje, proč by si s panenkami měli hrát i kluci

25. 4. 2019 | Petr Michl
I kluci si můžou hrát na to, že přebalují panenky. Spot výrobce hraček Hasbro ukazuje, že je nesmysl brát panenky jen jako hračky pro holky.

Klient: Hasbro

Kreativní agentura: Ogilvy Brasil

Produkce: Corazon Filmes

Země: Brazílie

Panenky jsou tradičně považovány za hračky pro dívky. Ty si s nimi často hrají na miminko, pečují o ně a vozí je v kočárku. Vlastně opakují to, co viděli od rodičů ve vztahu k nim. Když je ale dnes normální, že se o malé děti stará i otec, proč by kluci nemohli začít s přípravou na svou dospělou roli také už jako malí? Tuto otázku nastoluje ve své nové reklamě pro brazilský trh výrobce značek Hasbro.

Kampaň vytvořená agenturou Ogilvy Brasil v produkci společnosti Corazon Filmes propaguje model panenky Baby Alive, která připomíná batole. Má naučit děti pečovat, chránit a také sdílet. A dle minutového spotu natočeného režisérem Willem Azolou k tomu patří i sdílení rodičovských povinností.

Creative director Ogilvy Brasil Felix del Valle přiblížil ideu kampaně:

Hraní si s panenkami přispívá k sociálnímu a lidskému rozvoji dívek i chlapců. Když se o někoho staráte, vaším hlavním zájmem je láska a zároveň vytváříte pozitivní pocity i ve vašem nitru.“

Dle něj kampaň ukazuje, jak může panenka naučit dítě důležitým hodnotám a pomoci mu stát se lepším člověkem. Kampaň nesoucí (v překladu) název „Všichni můžeme pečovat“ je spojená s hashtagem #CuidandoComBabyAlive a je určena pro digitální kanály Hasbro v Brazílii. Nedivili bychom se ovšem, kdyby byla lokalizována i pro evropské a další americké trhy. To, že nastavuje zrcadlo zpoždění společenského vnímání dětských her ve srovnání s tím, jak je berou samotné děti, bude platit i na nich. 

Reklama nijak nepoučuje. Prostě jen ukazuje, že je zcela normální i to, i když si kluk hraje na to, že přebaluje plínu. I proto je cenná.

Zdroje: Hasbro Brasil, Prop Mark

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.