Reklama týdne: Nike — Unlimited Youth

17. 8. 2016 | Petr Michl
Nike vzdává hold 86leté jeptišce, která je legendou triatlonové série závodů Ironman.

 

Vstáváte den po sportovním výkonu celí rozlámaní a říkáte si, že jste na to už moc staří? Tak to asi neznáte jeptišku Madonnu Buder, která zvládá extrémní triatlony i ve věku 86 let. Seznámení vám zprostředkuje nová reklama Nike z olympijské série Unlimited.

Spot Unlimited Youth od agentury Wieden + Kennedy Portland si bere stejný mustr jako předchozí reklama Unlimited You. Jeho komentátorem je herec Oscar Isaac a poklidné tempo z počátku se rychle mění. Madonna Buder střídá pohroužení v motlitbě za tvrdý trénink korunovaný startem triatlonu ze série Ironman. Mimochodem ten se skládá z plavání na trati v délce 3,86 km, z jízdy na kole (180,25 km) a maratonském běhu (42,2 km).

Ironman? Počkat, ne. To je špatný nápad, opravdu špatný nápad, sestro, Nedá to, je to Ironman," panicky vyvádí ve voiceoveru Isaac při hromadném startu triatlonu. Jeptiška jen zakřičí přes rameno, že ji prvních 35 nezabilo. Nike se skutečně nedá upřít, že našli pro tuto reklamu hrdinku s mládím bez hranic.

Madonně Buder se  pro její výkony v závodech Ironman přezdívá železná jeptiška. Ač si myslíme, že z tohoto silného příběhu by se dalo emočně vytěžit více bez ukecaného voiceoveru, další video s vyprávěním této výjimečné ženy můžeme doporučit bez výhrad. Říká v něm: Je hodně okamžiků, kdy musím přemýšlet o svých selháních a nesplnění cílů, které jsem si vytyčila. Pak si ale uvědomím, že jediným selháním je nezkusit to." To je dost dobrá parafráze motta Nike „Just Do it".

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.