Reklama týdne: Realitní kancelář Zillow představila útrapy stěhování v magickém spotu

15. 4. 2021 | Milada Zemanová
Nákup a prodej nemovitosti, stěhování je vysoce emotivní záležitost. Pro dítě to může být strašidelná cesta do neznáma, pro dospělého komplikovaný vnitřní boj. Během stěhování vás mohou čekat i fantastické bytosti, rozbouřené moře, kamenné pustiny či stromy, které vás pozorují.

Kampaň: To Move Is to Grow

Klient: Zillow

Agentura: Fig

Realitní kancelář Zillow pomáhá lidem s nákupem, prodejem i pronájmem nemovitostí. Na první pohled se může zdát, že se jedná o nezajímavé téma, ve kterém není příliš prostoru pro kreativitu. Nicméně kancelář Zillow tyto předpoklady rozbíjí hned ve dvou originálních reklamách.

Nejprve představila jedinečnou reklamu, ve které se mladá dívka vydává na přímo dobrodružnou výpravu. Fantastické bytosti, rozbouřené moře, kamenné pustiny, stromy, které vás pozorují, a mnohem více potká hlavní hrdinka v tomto krátkém spotu. Na její cestu se podívejte ve videu níže.

Zillow ve spolupráci s kreativní agenturou Fig představili detailní svět, ve kterém se odráží obavy dívky ze stěhování. Naštěstí je tu ovšem Zillow, coby důvěryhodný partner pro stěhování.

Kampaň se současně snaží ukázat, že na konci každé cesty je slunce a stěhování za ty obavy stojí. A jak tvrdí závěrečný claim: „Přestěhovat se, znamená růst.”

Za dalším povedeným videem s názvem Susan stojí produkční společnost O Positive a režisér Jim Jenkins. Ústřední hrdinkou tohoto spotu je žena jménem Susan. Abychom byli konkrétní, tak Susan a všechny její osobnosti. V jedné místnosti se tak setká několik součástí její osobnosti: ta vystresovaná, negativní, nadšená, introvertní, nápomocná a mnohé další. Každá z nich se svou špetkou do mlýna přidává k plánování prodeje stávajícího a nákupu následného domu. Opět je tu nápomocná Zillow, protože Susan by se sama se sebou moc nepohodla.

Jennifer Berger, víceprezidentka oddělení Creative services v Zillow, k této kampani uvedla:

„Při stěhování se každý z nás potýká s tímto druhem vnitřního rozhovoru. Od zájmu a vzrušení k úzkosti a pochybnostem a zpět. Zaměřili jsme se proto na potřeby klientů a bolestivé body stěhování. A také na to, jak naše nová nabídka přinese zákazníkům pohodlí a důvěru, ať už řeší pronájem, nákup, prodej nebo refinancování."

Mnoho realitních kanceláří prezentuje nákup a prodej nemovitosti jako velice snadnou a transparentní věc. Zillow se ovšem snaží ukázat, že tak to není. Stěhování je ve skutečnosti jednou z nejvíce emotivních změn, kterými lidé ve svém životě prochází. A jednotlivé výhody i negativa velice povedeně odráží výše uvedené reklamy.

Zdroje: Muse by Clio, Adweek

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: