Reklama týdne: Roztržka na dětském hřišti aneb Proč kojící matky nenávidí ty „Sunarové"?

27. 1. 2015 | Petr Michl



S narozením malého dítěte pochopitelně přicházejí starosti. Ovšem ne pouze s pláčem, probdělými nocemi a věčným měněním plenek. Jakýkoliv z desítek způsobů péče o dítě je pro někoho špatně. Když se všechny ty kojící a zásadně nekojící, kočárkové a šátkové fundamentalistky potkají se zastánkyněmi domácích porodů a vyznavaček moderních nemocnic na stejném dětském hřišti, je z toho konflikt, u kterého málem dostanou přes ústa i náhodou přihlížející otcové na rodičovské a matky manažerky.



Na zbytečnost všech těchto půtek se snaží ve svém novém dvě a půl minuty dlouhém spotu upozornit značka dětského mléka Similac (americká obdoba Sunaru, anglicky je název zkratka pro similar to lactation" - pozn. red.). Je jedno, jestli zvládáte kojit u konferenčního hovoru, nebo jste měli úplně přírodní porod do vody za asistence delfína - důležitá je především mateřská láska. Rozhádaní zástupci všech táborů si to ve videu uvědomí při záchraně kočárku, který začne sjíždět z kopce.

Similac chce ale pochopitelně především příměří mezi „bradavkovými radikálkami" a ženami, které se nebojí využít i kupované dětské mléko. Chce, aby se z mateřství (motherhood) stalo tak trochu sesterství (sisterhood) - tedy, aby si ženy / matky uvědomily, že jsou v tom všechny společně a neukazovaly si na sebe s pocitem, že je někdo lepší než druhý. Okamžiky sjednocení se pak mají odehrávat pod hashtagem kampaně #SisterhoodUnite.

Bezpochyby jde o velmi citlivé téma vyvolávající vášně. Všimněte si, že pod videem nejde přidávat komentáře. Přesto musíme uznat, že tato reklama je hodně povedená. Za pár dní má již více než 3 miliony zhlédnutí.

Zdroj: AdsOfTheWorld, Similac

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: