Reklama týdne: S Apple AirPods se odpoutáte od gravitace

4. 7. 2019 | Aneta Birnerová
Apple přichází s dalším krátkým filmem, který více než co jiného znázorňuje každodenní pocity majitele sluchátek s bezdrátovým nabíjením.

Klient: Apple

Reklamní agentura: TBWA Media Arts Lab

Hudba: Tessellated

Herec/akrobat: Yoann Bourgeois

Režisér: Oscar Hudson

Pohyb je nejzákladnější forma komunikace. Sází na něj pilné včely i marketéři z Applu. V novém krátkém hudebním filmu Bounce propagujícím sluchátka Apple AirPods zažijete nesnesitelnou lehkost bezdrátového bytí. 

Nový artový snímek pracuje s prvky filmu Noir, od kterých se hlavní hrdina, akrobat Nouveau Cirque, Yoann Bourgeois, s lehkostí odpoutává jako nová bezdrátová sluchátka od nutnosti dokytového nabíjení. Snímek ztělesňující černobílý splín v neutěšených kulisách ukrajinského Kyjeva se tak dětskou hravostí. Podle narůstající energie hlavního hrdiny bychom si dokonce mohli domýšlet, že Apple v rámci technologie nabíjení oprášil tradiční princip dynama. 

Když vás nesvazují dráty, můžete si radostně poskočit. Tato zpráva s překvapivým politickým podtextem je tím hlavním, co si z filmu odnesete. A ještě poťouchlý pocit volnosti zprostředkovaný chytlavou melodií prodloužené verze písně I Learnt Some Jazz Today, kterou Applu nabídl producent a textař Tessellated. 

Snímek režíroval zkušený Oscar Hudson, který má na svém kontě například spolupráci se skupinou Radiohead. Jeho hlavním cílem bylo zprostředkovat pocit volnosti, který nezastírá žádný voice over, nebo slogan, jak tomu bylo u předchozím filmů od Applu. Dokonce i užití CGI bylo v rámci natáčení potlačeno na minimum, jako by režisér chtěl divákovi představit opravdu bezdrátový zážitek. Snímek tak vznikal zejména v přestavěném hangáru, kam byly instalovány trampolíny využívající potahu s imitací betonu, ale několik okamžiků bylo zachyceno také přímo v ulicích Kyjeva. 

Tato reklama není prvním útěkem společnosti od významu k pocitu. Je známo, že Apple navrhuje své chytré telefony a další produkty tak, aby byly hezké na pohled a hebké na dotek. A stejnou filosofii začíná propisovat i do svých krátkých filmů. Připomenout si můžeme například Vánoční spot Sway, který překypuje romantikou, hřejivostí a samozřejmě tancem. Následující krátký film s názvem Welcome Home se od nutnosti zápletky ještě více vzdaluje a ukazuje, že díky domácí sekretářce od Applu dostanete novou poznat sami sebe — opět prostřednictvím pohybu. 

Zdroj: digitalagencynetwork.comadage.com

Štítky dokumentu: Apple Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: