Retail Summit 2012 nastíní budoucnost maloobchodu

24. 1. 2012 | PtM
18. ročník největší oborové konference má silné obsazení.

Maloobchod v poslední době nezaznamenává ty nejšťastnější chvíle a tento rok rozhodně neslibuje zásadní posun k lepšímu. Přesto existuje mnoho podniků, které chtějí čelit nepřízni doby zvýšenou aktivitou, informovaností o stavu a trendech v obchodě či zintenzivněním kontaktů s obchodními partnery. I proto je v tuto chvíli na Retail Summit 2012 registrováno přes 600 účastníků.

Největší zájem je o sekce FMCG 2012 a Obchod & Spolupráce, které vynikají silným obsazením diskusního panelu se zástupci nejvyššího managementu obchodních i dodavatelských firem a tématy, které obě strany maloobchodního trhu v současnosti nejvíce trápí. Program je koncipován tak, aby nastínil, jak má vypadat úspěšný maloobchod nové generace. Klíčovým řečníkem je proto David Bosshart, šéf švýcarského retailového think-tanku GDI, který bude mluvit o tom, jak uspět na budoucím „dospělém trhu“. Je přesvědčen, že v další fázi rozvoje maloobchodu budeme svědky vítězství kreativity nad penězi. Čekají nás nová řešení prodejen, nové způsoby uspokojování zákaznické poptávky, kreativní řešení míst pro odběr objednávek realizovaných přes internet, pokles významu nemovitostí. V retailu nové generace budou všichni především obchodníky s časem.

Prognózu v kratším časovém horizontu přinese Tomáš Drtina v Retail Vision 2015. Tato sumarizace názorů na budoucnost českého obchodu vzešla z rozhovorů s řediteli obchodních a dodavatelských firem na českém trhu. Globálnější záběr pak bude mít strategie společnosti Marks & Spencer podaná přímo jejím britským autorem, Adamem Elmanem. Sekce FMCG pak bude znít především diskuzí o budoucnosti obchodu s rychloobrátkovým zbožím u nás, o rolích významných hráčů a jejich šancích na přežití, o krizi ve vztazích obchodníků a dodavatelů, o soumraku či světlé budoucnosti nezávislého obchodu a o roli vietnamských prodejců. Druhý den konference pak sekci Obchod a strategie ozdobí například prezentace šéfa Hornbachu, pan Meulenberga, který vystupuje jen velmi zřídka.

Více podrobností o konferenci naleznete zde, registrace probíhá už jen do 27.1.

Štítky dokumentu: Podpora prodeje Reportáže
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.