Sám doma po 28 letech. S Google asistentem to jde snadno

20. 12. 2018 | Petr Michl
Macaulay Culkin září v reklamě Googlu odkazující na slavný vánoční filmový hit. S pomocí technologie Google Assistant dokáže předstírat před lupiči, že doma není sám, s naprostou lehkostí.

Film Sám doma je vánoční klasikou, a to dokonce i v České republice. Příběh malého kluka, kterého zapomněli jako nejmladšího člena početné rodiny při odjezdu na dovolenou do Paříže doma, udělal hvězdu prvotní velikosti z jeho hereckého představitele  Macaulaye Culkina. Hvězdu, která se nikdy neprosadila v jiné roli. Google proto Culkina obsadil do toho, co mu sedí nejlíp: hraje Kevina MacCallistera po 28 letech. Tentokrát mu ovšem jde všechno s pomocí Google asistenta o poznání jednodušeji.

Minutový spot znovu přehrává zásadní okamžiky filmu, tentokrát ovšem s pomocí smart home technologie Googlu ovládané jeho hlasovým asistentem. Dojde samozřejmě i na „operaci Kevin", kdy nyní již ne tak mladý výrostek předstírá před zloději, že se v domě koná party. Postavy z kartonu se ale tentokrát pohybují například i díky tomu, že jsou nalepené na vrchu robotického vysavače.



Google Assistant se s kampaní mění a může ji a kultovní snímek připomenout milionům lidí v jejich domácnostech. Stačí říct: Hey Google…” a přidat například: „Did I forget something?” Odpovědí vám bude panický křik: KEVINNNNNNNNNN.” V zásobě ale není jen přehrání scény, v níž si zděšená matka uvědomí, že nechala syna doma v New Yorku, ale i řada dalších hlášek z filmu.  

Pokud si chcete připomenout Sám doma a nemáte Google asistenta, podívejte se na video z natáčení reklamy. Je z něj patrné, že snaha přiblížit se původním scénám byla skutečně přepečlivá.  
 

Zdroj: Google Blog


Tip redakce:

I další technologický gigant se nemusí za reklamu na svého hlasového asistenta stydět. Slavný filmový režisét Spike Jonze natočil pro Apple spot propagující chytrý reproduktor HomePod. Je příběhem ženy, která má na první pohled špatnou náladu, ale to se brzy změní. Další část je totiž okouzlující i hraváobsahuje prvky surrealismu, k tomu navíc nabízí i emoce a jistou teatrálnost. Na spot  „Welcome Home", který si letos z Cannes odnesl Grand Prix v kategorii Entertainment Lions for Music, se podívejte zde.

Štítky dokumentu: Google Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.