Starbucks dává sérií reklam najevo, že některé emoce online komunikací nepřenesete

23. 9. 2014 | Petr Michl
Starbucks chce, aby jeho zákazníci méně koukali do zářivých obrazovek a více se bavili naživo.

Starbucks servíruje svou kávu zejména lidem, kteří ocení možnost připojit se k wi-fi zdarma a doplňovat informace z webu a kofein zároveň. Nyní se jim globální řetězec snaží díky sérií spotů vytvořených agenturou BBDO připomenout, že občas je nejlepší forma spojení s přáteli tak, že se s nimi setkáte naživo.

Každá z reklam začíná důvěrnou konverzací s typickým kavárenským hlukem v pozadí. Vyřčené je doprovázeno výměnou textovek doplněných emotikony - to vše až do určitého okamžiku, kdy je zřejmé, že konverzace přeskočila do nonverbální komunikace, kterou už slova ani smajlíky zachytit nedokážou. U jednotlivých spotů si můžete v určité posloupnosti klidně i domyslet scénář gradujícího partnerského vztahu - předkládáme vám je proto také v takovém pořadí

Rande


Omluva


Kopnutí


Všechny spoty skvěle naplňují motto „Sometimes the best way to connect is to get together". Navíc mají nezpochybnitelnou pravdu.

Zdroj: Creativity-Online

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.