Televizní reklama od ledna podraží

8. 11. 2010 | ILE
Klesající tržby, ale také zúročení vyšší sledovanosti. To jsou dva hlavní důvody, proč přední české komerční televize navýší ceny svého inzertního prostoru. Televizní reklama na Nově a Primě tak bude od počátku roku 2011 dražší. Inzerenti by s tím však nemuseli mít problém - za své peníze by povětšinou měli dostat odpovídající výsledky.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Klesající tržby, ale také zúročení vyšší sledovanosti. To jsou dva hlavní důvody, proč přední české komerční televize navýší ceny svého inzertního prostoru. Televizní reklama na Nově a Primě tak bude od počátku roku 2011 dražší. Inzerenti by s tím však nemuseli mít problém - za své peníze by povětšinou měli dostat odpovídající výsledky.

V případě Novy analytici hovoří zejména o snaze uhojit padesátimilionový pokles tržeb, který televize za poslední období deklarovala, Prima zase hodlá zužitkovat své dobré výsledky, kterých v prime-time za uběhlé měsíce dosáhla.
Televize Prima již deklarovala, že k dojde k nárůstu současných cen za reklamní prostor o deset procent, televize Nova nárůst cen potvrdila, zatím však není jasné o kolik.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.